hey

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

hey

Indlæg af juhl-drengen »

hey er forholdsvis ny på det her forum plejer i forvejen at skrive en del inde på suzukidm50.dk :hihi men blev lidt lokket herind af at jeg ved crazycatman skriver herinde og har faktisk hørt det her var en af de bedste gratis forummer for de gamle knallerter :teeth2

nå men anyway en smule om mig selv :D
jeg er 16 og fra grindsted området jeg har desværre kun et enkelt køretøj fortiden,
en suzuki dm50 samurai fra 1994 som jeg er ved at gennemrenovere og ombygge til en special
da jeg syntes der er for få dm50 specialer og folk generelt bare siger at man ikke kan style dem med andet en malteser lygte og anderøv :crying så derfor bliver den bygget op som en form for naked bike (jer med mc'er forstår nok hvad jeg mener) altså den får motorbøjle, kåbe forlygte (af en nyere slags den de kalder shark ved th*****), ombygget anderøv, monza baglygte, yamaha fs1 2g forskærm, cross forskærm (ændret til bagskærm), blå anderøv (gl. model), blå suzuki klistermærker, spætte klistermærker, og så alle andre små ting som bremselys kontakt, batteri og MEGET mere ;)

og for at give den det sidste til naked bike looket bliver lygtekåben, tanken, sideskjoldene, anderøven : claas grønne og stellet og sikkert også egerne bliver sorte tror også jeg maler motorbøjlerne sorte da kineser kromet ikke holder :shutup

og så lige inden jeg begynder at tale for meget projekt end at indtroducere mig selv har jeg før i tiden haft en original puch maxi, en honda camino, og (gys) en honda express(som jeg forresten næsten sked i bukserne af når jeg kørte på) nå men det var jo så nok det :thunge
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: hey

Indlæg af Kim B S »

Hej juhl-drengen.
Velkommen på forum. :(y) Det lyder da spænende med dit Suzuki projekt. :bravo Billeder er helt sikkert meget velkomne. :(y)
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: hey

Indlæg af Tottenham »

Hej Juhl og velkommen til herfra nordjylland

Og så siger de kloge , at unge knægte, hverken kan skrive og læse
Den statistik er du vist ikke omfattet af
FLOT INDLÆG
mv totte :(y)
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: hey

Indlæg af juhl-drengen »

mange tak undskyld jeg først har skrevet tilbage nu men fik først lige tjekket det mit mål med tøsen er at den skal blive danmarks mest ombyggede dm med en standard krop og ikke ligesom crazy catmans hvor tanken bliver skiftet ud ( kan ik lige huske om det var flere ændringer på selve kroppen på hans)

har lidt den holdning folk ingen fantasi har med suzukien og der findes virkelig ingen dm specialer håber at være ligeså aktiv herinde som jeg har været på suzukidm50.dk hvor jeg er en af de mest aktive brugere men i får billeder snarest muligt ligenu er jeg ved at lave alt jeg kan lave inden den skal males som min papfar skal gøre med maskinemalje ;) så altså når jeg har renset studsen og karburatoren samt pudset motoren helt blank og malet cylinder og topstykke får i jer nogle billeder ;)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"