Intro

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
bsa.brons@gmail.com
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 1. okt 2012 05:29
Kontakt:

Intro

Indlæg af bsa.brons@gmail.com »

Hej alle, Jeg hedder Jesper og bor tæt på Grenå, jeg har haft knallert siden 1971 og er ik rigtig kommet over det endnu.
jeg er mest til dem fra 60-70erne og meget glad for modeller med sachs motor (ktm. monark. osv.) men syntes alle med gear er spændende.
Det er et super forum i har her, rigtigt spændende at følge de forskellige projekter, dog savner jeg lidt flere eroupæiske modeller, måske er jeg bare gået forkert, er ik så god til dette computer værk (ville ønske jeg kunne finde ud af at flytte billeder rundt, hihihi)
Mvh. JB.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Intro

Indlæg af Dewil »

Uhh, en tilføjelse til den Østjydske knallertmafia.... velkommen til. Vi må lige have vækket din FS1 interesse, ha ha
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Intro

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Velkommen til her på forum,,, og som Johannes skriver er der jo altid plads til en mere i knallertmafia`n her på djursland :thunge ,,, håber du får mange gode timer her på forum sammen med vi andre knallertnørder :D,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Intro

Indlæg af Tottenham »

Hej Jesper
Du er self også velkommen til stumpmarked d 9 dec
Se evt tråde " julestumpmarked " :(y)
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"