Mojn fra Sønderjylland

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
CLH
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 26. jun 2016 21:30
Kontakt:

Mojn fra Sønderjylland

Indlæg af CLH »

Hej nu er det vist min tur til at præsentere mig selv, jeg har kigget med herinde et stykke tid.
Det ser ud til at være et godt sted med nogle kompetente brugere og en god omgangstone :rocks

Jeg hedder Claus og kan godt li at rode med Vespa Ciao, som knægt har jeg kørt Yamaha FS1, Puch MS 50 og en del Maxi'er + det løse.
Min interesse gen-startede med mine knægte da de ikke ville ha scooter men en gammeldavs knallert. Pludselig stod der et lig af en Superbravo i værkstedet og jeg anede intet om denne mærkelige knallert med remtræk :hihi
(som ung knægt havde det ikke gået, da en rigtig knallert skulle ha gear og kæde). Derfor brugte jeg en del tid på udenlandske fora for at samle information og synes det var lidt træls der ikke var nogle ordentlige danske sider om Vespa knallerterne (2005).
Jeg startede derfor siden vespaonline.dk for at hjælpe andre der er nystartede med denne geniale og simple knallert.
Med tiden har vi prøvet lidt af hvert fra Vespa Ciao til Kreidler op til Yamaha RD500, men er mærkeligt nok blevet hængende ved Ciao'erne. :whew

For tiden er jeg ved at restaurere en 1980 Ciao SC, egentlig var det bare et stel uden motor som jeg købte for at få fingre i bagtøjet da den er født med vario, men som så ofte før er det pludselig ved at være en komplet knallert.
Nå nu må jeg videre, har et par kabler der skal monteres...
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Mojn fra Sønderjylland

Indlæg af 12V »

Mojn Claus

Godt at se dig her også. Som du ved er jeg også ret glad for Piaggio knallerterne, jeg glæder mig til at se nogle af dine projekter her på siden :)
CLH
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 26. jun 2016 21:30
Kontakt:

Re: Mojn fra Sønderjylland

Indlæg af CLH »

Tak Carsten, er lidt lun på en Bravo inspireret af dit projekt...
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"