"Nyt medlem" Puch VZ 50

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
k.roskvist
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: man 27. apr 2020 10:37
Kontakt:

"Nyt medlem" Puch VZ 50

Indlæg af k.roskvist »

Hej alle,

Jeg har efterhånden skrevet herinde nogen gange, så jeg må hellere præsentere mig selv :)

Jeg er mand, bor på Sjælland og er 30+. Jeg har altid kunne lide gamle knallerter, og særligt Puch har været i fokus. Jeg har lige så længe jeg husker være fascineret af de gamle Puch maskiner. I mine unge dage, nåede jeg aldrig at eje en Puch, men kørte i stedet på scooter. Jeg kørte i sin tid på en Piaggio NRG Power DT fra 2005 med limegrønne skjolde :) Lækker maskine også!

Jeg har nu fået anskaffet mig en Puch :) En VZ 50 fra 1974. Den blev i sin tid købt af min svigerfar, og er gået i arv i den side af familien. Nu er den så landet hos mig. Jeg overtog den i november 2019, og sidste gang den var ude og køre, var i 90'erne. Jeg har egentlig aldrig rodet med motor og mekanik på den måde, men er meget lærenem og har altid ville lave ting selv :) Så jeg er givet mig i kast med at renovere den. Jeg har også en tråd inde på forummet, hvor jeg har spurgt om hjælp og har fået gode svar. Så det er dejligt :) Det har også lykkedes mig at få den til at starte og køre :) Lige nu er jeg i gang med at få gjort stel og diverse dele i stand :) Jeg har købt en del nyere dele til den, da den ikke var i allerbedste stand da jeg overtog den. Jeg kan poste nogen billeder senere.

Til dagligt arbejder jeg med IT. Hvilket jo er i en helt anden boldgade :) Jeg har en rimelig travl hverdag, og der kan derfor gå lidt tid mellem jeg arbejder på Puch'en.

Det var lidt om mig
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: "Nyt medlem" Puch VZ 50

Indlæg af Jensmc »

Ting tager tid.
Velkommen.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: "Nyt medlem" Puch VZ 50

Indlæg af 12V »

Velkommen, håber hobbyen bliver ved med at give dig glæde :-)
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 625
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: "Nyt medlem" Puch VZ 50

Indlæg af mriisj »

Hej hvor omkring bor du her på djævleøen ?
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
k.roskvist
Junior knallert
Indlæg: 56
Tilmeldt: man 27. apr 2020 10:37
Kontakt:

Re: "Nyt medlem" Puch VZ 50

Indlæg af k.roskvist »

Har da helt glemt at svare :) Jeg bor midt på :)
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"