Hej - Mosters Honda Melody

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hej - Mosters Honda Melody

Indlæg af strynboen »

harald skrald har også haft det..det kan tage bits med en adapter..så afgjordt det bedste værktøj til prisen..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hej - Mosters Honda Melody

Indlæg af Morten - Webmaster »

Har idag kæmpet videre med rengøring af motoren :whew

Jeg har ALDRIG oplevet så snavset og tilgroet en motor.. Den har ligget i blød i 2 uger i motorens og blevet børstet næsten dagligt.. Alligevel sidder det fast.. Nu er den sat iblød i kogende vand med opvasketabs og det opløser stadig lidt snavs men ikke alt :roll:

Tror jeg vasker den igen imorgen med et rent hold motorrens og så giver den en gang citronsyre vask bagefter da aluen er helt irret inde under møget. Jeg er ikke så vild med ideen om glasblæsning.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hej - Mosters Honda Melody

Indlæg af Morten - Webmaster »

Er der nogen der har mulighed for at tage detaljebilleder og mål på kurv og beslag dertil ?

Eller endnu bedre. Har det til salg!!
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"