bedre sent end aldrig

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
nordjyden
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 24. mar 2008 15:33
Kontakt:

bedre sent end aldrig

Indlæg af nordjyden »

hej alle yamaha freaks :D Så er det vist på tide at få presenteret mig selv på siden selv om jeg hader at bruge computer jeg hedder Brian er 38 år bor sammen med min dejlige kone og hendes søn på 13 år i Aalborg jeg har altid elsket yamahaen det er noget sjovere at rode med dem i forehold til det her skriveri :oops: jeg har en 76er som er totalt renoveret fra a-z har haft den siden jeg var 16 men har stået hjemme i mors varme kælder så for 4 år (2005) siden blev den skilt totat ad men nu er den på vejen igen (2009)til stor fornøjelse. MEN det greb jo om sig så jeg "kom" til at købe en mere en 79er som er næsten samlet har lige været så heldig at skaffe 2 org.hjul med stempel i fælgen :lol: Men det stopper ik her, har en rigtig god kammerat som brænder ligesom mig for de "gamle" 2 hjulet vi var så heldige at finde en rigtig god 75er til ham den er også ved at være renoveret så der er nok at se til :D .... kan desværre ik ligge billeder ind det har jeg ganske enkel ik forstand på. brugte papir og blyant da jeg gik i skole.. Så derfor kunne det være rart hvis man kunne få fat i Benny uden E.mail og skidt og kanel vh.NORDJYDEN
Senest rettet af nordjyden tors 15. okt 2009 17:54, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Brian, og velkommen til !

Da du nu HAR fundet herind, så tror jeg såmænd nok du bliver lige så afhængig af forum som mange af os andre.

Heldigvis er det også sådan at de fleste herinde er meget venlige og hjælpsomme hvis man ikke lige er så skrap til det computer relaterede.

Jeg prøver altid og hjælpe folk så godt igang som jeg nu kan, og ellers er redaktørerne & andre medlemmer flinke til og hjælpe.

Nogle gange kan jeg godt være lidt kort for hovedet og svare at man kan bruge søge funktionen. Det er ikke for at være flabet / uvenlig, men for at "skubbe" folk bedre igang med at finde svar på de ting som allerede er besvaret mange gange. Det gør jo at man kan få svar med det samme uden at vente på at nogen gentager sig selv / bruger søgefunktionen for at hjælpe.

Nå, det blev en lang smøre som måske i virkeligheden ikke hører til i din tråd, men nu ved du ihvertfald at der helt sikkert er hjælp at hente hvis bare man også selv er indstillet på at forsøge.

Mht billeder, så har jeg for nemhedens (og min egen fritids) skyld lavet en guide som fortæller hvordan man tilpasser billeder til forum.

Den kan findes her: http://www.yamahafs1.dk/forum/viewtopic ... 976#p32976

Og endnu engang velkommen til Brian !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Jensmc »

Velkommen til.
38 år!!! Så var FS1 jo ikke læmgere i butikkerne, da du begyndte at køre. :wink: Skidt, det er en fin hobby og ikke forbandet dyr. Sådan da.
Håber du får mange gode timer og km med dine køretøjer. Min 1976-model har jeg nu ejet i over 30 år. Er selv 45. Gad vide om konen holder (mig ud) i 30 år osse. :?:
Prøv trods alt at få lagt billeder ind. Eller spørg sønnike. De ved det som regel.
///
jensmc
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
nordjyden
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 24. mar 2008 15:33
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af nordjyden »

hej jensmc jeg er fra 71 så mon ik der var et par stykker tilbage ved cykelhandlern kan da huske min onkel købte en ny da jeg var lille dreng :D ja det er jeg
til tider stadigvæk :lol:
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Henrik N »

Hej Brian

og velkommen til her fra det sønderjyske
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af nielsfup »

Hej Brian

og velkommen til fra Amager.

Håber vi engang kan få et lille billede af Yamahaerne :D :D Det er altid godt at se andres maskiner og blive inspireret.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Lasse1969 »

Hej Brian
Velkommen på forum :D :wink:
mvh. Lars
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Kim B S »

Hej Brian.
Velkommen på forum. :D Jeg håber at du må få meget gavn og glæde af det. :wink: :D
Jeg er også en af dem som ikke har så meget styr på computeren. :roll: Men jeg er så heldig at have 2 sønner som bare har styr på den slags. :wink: Så man spørger bare dem hvis det kniber. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Per P
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: man 11. feb 2008 21:10
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Per P »

Hej Brian

Velkommen til overfladen, jeg ved at du har kigget med længe, men nu er du da igang med at skrive, det med billeder må vi lige kigge på en dag, så alle kan se dine flotte maskiner.

Hilsen

Per P
Mvh

Per P
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: bedre sent end aldrig

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Nordhyden

Velkommen her på forum,,,, altid rart med flere lidelsesfælder :D ,,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"