Passola-entusiasten er ankommet.

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Passola-entusiasten er ankommet.

Indlæg af Lehmann »

Mange tak for den varme modtagelse. Er sikker på jeg nok skal få mange timer til at gå herinde med vores fælles interesse, vores Yamaha'er. Dog er min interesse primært på de små Passolaer, som jeg har ejet over 70 af. Har stelnumre på 47 af dem jeg har/har haft. Fik ikke alle noteret i starten. :D

At så Kim B S og Tøffe kom forbi mig idag og Kim købte en eksemplar af mig, gjorde mig bare endnu mere overbevist om, at her hører jeg til. :wink:

Glæder mig til at vise mine 4 guldklumper jeg har gemt væk. 2 guldfarvede, en gul og en blå, og så min første røde, som ik er helt så pæn, men dog acceptabel. :P Mangler så "bare" en beigefarvet, så har jeg hele samlingen af farveudvalget.

Ja jeg er bidt af en gal Passola... Vidste at de nok skulle blive kult en dag. 8)

Glæder mig til at komme med til et træf eller to i løbet af året og hilse på nogen af jer.

Guess who: Kom endelig med nogle billeder af de sager du ikke kan placere. Enten i en privat besked, eller her/lign. topic. Så skal jeg gøre mit bedste med at hjælpe dig. :)
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Brugeravatar
Macel
Stor knallert
Indlæg: 293
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 21:13
Kontakt:

Re: Passola-entusiasten er ankommet.

Indlæg af Macel »

En Passola-ekspert! :D
Det har jeg brug for. :)

Jeg har fået en Passola, hvor jeg så fik den idé at jeg hellere måtte tjekke om den fik noget olie når den havde stået stille meget meget længe. :) Det gjorde den ikke, men jeg vil gerne have selvblandersystemet til at virke. :) Jeg har fundet ud af at det plastikdrev inde bag koblingen er rimelig slidt, og ikke tager ordentligt ved tandhjulet. :D
Tandhjulet kan køre rundt, men jeg mangler "drevet". :)
Er det evt. noget du har, eller kan skaffe eller noget? :D
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Passola-entusiasten er ankommet.

Indlæg af Lehmann »

Hej Macel. Jeg kan se på det hele, at du har solgt din maskine igen. :( Men ja jeg har sådan et tandhjul liggende ellers.
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"