puch maxi kickstarter drev

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

puch maxi kickstarter drev

Indlæg af knallert »

roder med en gammel maxi..og har fået købt hjem en del forskelige motore..som jeg blander..og forsøger at få noget brugbart ud af...
det er en kickstarter motor..hvor koblingen er en pedal model..har fjernet trykplade belægningen..og monteret gribeklo skiven..(koblingen er flad..uden bryst)..gribekloen er en ny del...jeg døjer med frigangen..det virker som om at det er i indgreb hele tiden..er der nogen mål på højden af kobling/kontra gribe klørene..
strynboen på test profil
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: puch maxi kickstarter drev

Indlæg af 12V »

Det har jeg ikke været udsat for. Du har ikke monteret koblingsskålen fra pedal modellen? Den er højere pga trykpladen, men om der er pladsproblemer pga dette ved jeg ikke.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: puch maxi kickstarter drev

Indlæg af knallert »

ja det er en gammel model pedal kobling...jeg målte den og en kick kobling..de var rimelig ens...så tog den bedste og monterede...fjernede friktions belægningen..og drejede 1,5 mm af i midten..så gribeklohjulet kom lidt dybere..og fyldte olie på...så løsnede det hele op..og virker perfekt
strynboen på test profil
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"