Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

Reservedelskataloger, brochurer, diagrammer, teknisk information, vejledninger.
Besvar
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

Indlæg af 12V »

Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

http://knallertforum.dk/download/asien/FZ50.pdf
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

Indlæg af Stub »

hej 12v

mange tak ,,, jeg skal nok få den lagt op når vi lige får løst et par småting ,,, jeg har scannet suzuki dm 50 dansk rep manual også men der er lidt begrænsninger med upload ,,, Morten er i gang med at løse problemet så vi snart kan oploade alle det store filer !!
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

Indlæg af Stub »

Hej igen 12v

jeg var lige inde og kigge den fz manual og den ser fin ud men der står scootergalleriet på den og det går desvære ikke !! ,, vi må ikke låne matriale fra andre webside vi er nød til at scanne vores eget matriale selv og oploade det så vi ikke bryder nogle ophavsrettigheder ,, men som plaster på såret kan jeg berolige dig med at jeg har selv det orginale fra impotøren så jeg skal nok scanne det og lægge det op så snart at vi får løst de sidste ting med forumet

Mvh Stub
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

Indlæg af 12V »

Det har jeg ikke en gang set, sorry.

Godt du har den liggende, ellers havde jeg hurtigt fjernet vandmærkerne. Det er jo i bund og grund suzukis, det bliver jo ikke ejendom af scootergalleri bare fordi en bruger har uploaded dem der, selvom de sikkert gerne ville ;)
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: Suzuki FZ 50 Service Manual (dansk)

Indlæg af Stub »

Det FZ katalog jeg har en en som jeg selv modtog fra C reinhardt da jeg var ansat hos en autoiseret suzuki forhandler og den skal jeg nok tage ansvaret for hvis Jesper Reinhardt skulle blive stødt over det ,,, hvilket jeg næppe tror at han gør da de har afsluttet alle de gamle to taktere for flere år siden ,, en stor del af hans 2 takt lager blev opkøbt og de fjernede alle reservedels numre og parts fra deres login ,, dog kan de fleste stumper efter bestilles i japan men er temlig dyre for der kommer eksp , gebyr og luftfragt oven i prisen og alle varebestillinger pålægges et gebyr på 110 kr hos Reinhardt selv ,, så det kan godt svare sig at samle en større bestilling sammen for at få gebyret lidt ned ,, !!
Besvar

Tilbage til "Litteratur og information"