Forkromning?

Generel knallert diskussion på tværs af mærker, tips og tricks, spørgsmål, lakering, polering, forsikring og meget mere.
Besvar
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Forkromning?

Indlæg af Kris6861 »

Hej alle sammen. Jeg var så heldig at få fat i en original Yamaha fs1 4gear udstødning. Den er ikke køn, men den er hel. Så jeg ville lige høre om der er nogle der ved hvad det ca. Vil koste og omforkrome sådan en udstødning?

Kris
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Forkromning?

Indlæg af Kai »

Hvis den skal ligne en ny igen så kræver det jo den kan poleres fuldstændig blank over det hele, så det er en vurdering ud fra hvad "den er ikke køn" dækker over.

Du får nok et større problem med at finde en krom anstalt der frivilligt vil putte et godt brugt udstødningsrør i karret.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Lars J
Fuldblods knallert
Indlæg: 480
Tilmeldt: fre 24. feb 2012 14:27
Kontakt:

Re: Forkromning?

Indlæg af Lars J »

Hvis udstødningen er helt rengjort for olie og skidt udvendigt, kan den proppes til i begge ender, så at krombadet ikke bliver forurenet. Men det kræver som sagt at den er pinlig ren udvendig.
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Forkromning?

Indlæg af Toke »

Svends fornikling i Stoholm vil godt forkrome en udstødning. Også selvom den ikke er pinlig ren inden i.
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Re: Forkromning?

Indlæg af Kris6861 »

Mange tak for svar alle sammen.
Jeg tror det meste kan poleres op, så det skal nok gå :)
Besvar

Tilbage til "Knallertsnak"