Stjernefælge (:

Her kan du poste billeder af specielle FS1'ere,
Hvis du har fået billederne af en anden kendt ejer, så skriv lige en notits om hvem der evt. ejer billedet/maskinen.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hmmm den eneste som har copyright på mine billeder er MIG :twisted: :twisted: tilgengæld havde han spugt om lov til at tage dem havde han nok fået lov til det men nu kan han ikke engang låne et sandkorn til at tørre røv...... i :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af nielsfup »

Hmm
Jeg tror faktisk de billeder er pillet af
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af Morten - Webmaster »

Ja, nu har han fjernet billederne, men han har ikke fjernet teksterne som Benny & Jeg har skrevet.

Personligt er jeg tilfreds nu, men jeg kunne nu godt have tænkt mig et svar på min mail alligevel :roll:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af nielsfup »

Hej Morten.
Ja jeg kan godt forstå din frustration. Det er sku ikke pænt at låne og derefter gøre det til sit eget materiale.
Heldigvis er dette forum storebror i denne sammenhæng. Ikke mindst for det kæmpe arbejde du og Benny ( og andre gode kræfter ) har lagt i det.
Det er vi mange der er meget taknemmelige for, tror jeg roligt jeg kan sige.
Måske skal vi tagge alle de billeder der bliver lagt ind. Så er det ikke så let at låne. Jeg ved sku ikke :?: Hmm

Hvis man låner så skal man spørge først og angive kilde. Det er almindelig praksis. Men der er mange der surfer på det store net der mister nærheden da der er åp meget, og måske blot tænker: det er nok lige meget for det er nok bare en server i Rusland, og glemmer at der er rigtige mennesker bag der har gjort et stort arbejde.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeg har intet imod at folk downloader billeder, det er derfor de er her !! men de skal bare ikke bruge dem som var de deres egne, og få det til at se ud som om det er deres, det er såre simpelt...

Tak for din opbakning til yamahafs1.dk.

Nu skal det ikke misforståes det her.... jeg syntes det er fedt med initiativ og nye hjemmesider om Yamaha fs1 !!
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

jeg har heller ikke det mindste imod at folk henter et eller flere billeder ned til deres egen brug for at studere detaljer osv men ligefrem at sætte copyrigth på så man kan rescikere at få ballade for at have sine egne billeder på ens egen hjemmeside den er lige strid nok også alt bøvlet med at bevise at det er ens egne bagefter det kunne da lige passe :?
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af FS1originalen »

Skal vi så ikke glæde os over at billederne (eller copyrightteksten) er forsvundet og istedet ønske tillykke med den nye hjemmeside.
Der er trods alt lagt et stort arbejde i siden, og vi har jo samme fælles interesse :!: :!: :!:
At man lige får lavet en "fodfejl" i starten, og så retter den er da ganske menneskeligt :oops: :P :oops:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af Morten - Webmaster »

FS1originalen skrev:Skal vi så ikke glæde os over at billederne (eller copyrightteksten) er forsvundet og istedet ønske tillykke med den nye hjemmeside.
Der er trods alt lagt et stort arbejde i siden, og vi har jo samme fælles interesse :!: :!: :!:
At man lige får lavet en "fodfejl" i starten, og så retter den er da ganske menneskeligt :oops: :P :oops:

Erik
Hørt ! som skrevet tidligere hilser jeg bestemt siden meget velkommen. :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Stjernefælge (:

Indlæg af strynboen »

he,he,, han har også stjålent puch klubs indgangstekst,,og omskrevet den til yamaha,,men lad os ikke spilde mere tid,med det.han har jo rettet sig,,vi har jo et fælles mål..at få så mange yamahaer ud og køre
og have det hyggeligt,,,så held med det...og opfør dig ordenligt i fremtiden :evil: :evil: ,,så vil vi forsøge det samme. :lol: :lol:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Billeder af Specials"