primærtandhjul

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
bhj
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: søn 23. nov 2008 21:46
Kontakt:

primærtandhjul

Indlæg af bhj »

lige et par spørgsmål mere :P skal ser lille primærtandhjul på før det store :?: :?: :?: har nemlig sat det store på og syntes ik rigtig det lille vil som jeg vil :lol:
Nå men det sidste spårgsmål er hvor meget skal jeg spænde de 4 koblingskruer/fjeder; bare til man syntes de er spændt godt :?: :?: :?:
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: primærtandhjul

Indlæg af Jensmc »

De skal spændes f.eks. med dın lıllefınger på nøglen tıl det gør lıdt ondt ı fıngeren. Så skulle det være OK.
///
jensmc
Senest rettet af Jensmc lør 29. nov 2008 09:59, rettet i alt 1 gang.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
bhj
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: søn 23. nov 2008 21:46
Kontakt:

Re: primærtandhjul

Indlæg af bhj »

ok
Sune_Rasmussen
Junior knallert
Indlæg: 21
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 13:42
Kontakt:

Re: primærtandhjul

Indlæg af Sune_Rasmussen »

bhj skrev:lige et par spørgsmål mere :P skal ser lille primærtandhjul på før det store :?: :?: :?: har nemlig sat det store på og syntes ik rigtig det lille vil som jeg vil :lol:
Når jeg har samlet, har jeg både sat det på på den ene og den anden måde - og der har ikke været nogen problemer.

Har du husket alle skiverne:)?
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: primærtandhjul

Indlæg af tøffe »

Sune_Rasmussen skrev:
bhj skrev:lige et par spørgsmål mere :P skal ser lille primærtandhjul på før det store :?: :?: :?: har nemlig sat det store på og syntes ik rigtig det lille vil som jeg vil :lol:
Når jeg har samlet, har jeg både sat det på på den ene og den anden måde - og der har ikke været nogen problemer.

Har du husket alle skiverne:)?
ang koblings skruger ved fjeder har jeg hørt at fra ny er de ikkke skruget helt ind men kun halv ind men ved ikke hvad jeg skal tro på hilsen tøffe
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: primærtandhjul

Indlæg af Morten - Webmaster »

tøffe skrev:
Sune_Rasmussen skrev:
bhj skrev:lige et par spørgsmål mere :P skal ser lille primærtandhjul på før det store :?: :?: :?: har nemlig sat det store på og syntes ik rigtig det lille vil som jeg vil :lol:
Når jeg har samlet, har jeg både sat det på på den ene og den anden måde - og der har ikke været nogen problemer.

Har du husket alle skiverne:)?
ang koblings skruger ved fjeder har jeg hørt at fra ny er de ikkke skruget helt ind men kun halv ind men ved ikke hvad jeg skal tro på hilsen tøffe
du har fået svar i din egen tråd, ellers står det faktisk også i denne (svar af Jensmc)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"