Forlys problem

Her spørger du hvis du har elektriske problemer eller spørgsmål til det oprindelige & originale elektriske system på din Yamaha
Besvar
Frankzinnpedersen
Junior knallert
Indlæg: 21
Tilmeldt: man 20. jun 2011 21:48
Kontakt:

Forlys problem

Indlæg af Frankzinnpedersen »

Hej Forum
Jeg har problemer med at mit forlys ikke virker , alt andet lys i urene samt baglygten virker , men lige så snart jeg sætter stelledningen på til forlyset så går alt ud , har i nogen ideer hvad der kan være galt ?
Lyskontakt er en original til dx , tændingslåsen er fra Benny , og når knallerten står i tomgang uden stelledningen monteret foran og de andre lys virker så måler jeg 6 volt på den gule ledning i lygtehuset fra lyskontakten , jeg er i 7 sind hvad som er galt her , motoren er drejeventil med det rigtige drejeventil svinghjul på , det skal også nævnes at alt andet elektronisk virker såsom neutrallys ,horn ,blink, stoplys og omdrejningstæller. Omdrejningstæller går også ud når stelledningen monteres.
Med venlig yamaha hilsen

Frank/Korsør

Køreklare maskiner :
Yamaha Fs1 78 DX Grøn 95% original , står som ny ( Min perle i samlingen :D )
Yamaha Fs1 78 DX hvid special , delvis original ( kan godt tåle at køre på gaden hele året :D )
Vespa Ciao Brøndby IF tema står som ny med fuld tunopsætning ( sjov lille fanden :D )

Kommende projekter :
Yamaha Fs1 DX Brøndby IF Caferacer :-)
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Forlys problem

Indlæg af Jensmc »

Prøv lige at fjerne forpæren, og læg fatningen på stel. Hvis den stadig gør det, har du en kortslutning et sted.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Micki
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør 27. sep 2014 08:35
Kontakt:

Re: Forlys problem

Indlæg af Micki »

jo men forpæren lyser har lige prøvet at ta den ud og det ser fint ud det hele,men den lyser bare ik nok,så det kan vel ik være en kortslutning,pæren hedder 6v/20/20w er det ik fint nok
Micki
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør 27. sep 2014 08:35
Kontakt:

Re: Forlys problem

Indlæg af Micki »

hov det var da ik mit indlæg sorry
Besvar

Tilbage til "Elektriske problemer & spørgsmål"