yamaha fs1 1969

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Besvar
petersas
Junior knallert
Indlæg: 19
Tilmeldt: man 23. jan 2012 20:22
Kontakt:

yamaha fs1 1969

Indlæg af petersas »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Nice movie unrestored and in great condtion

Some people say and think she is restored ...... cant blame them they dont know better....
petersas
Junior knallert
Indlæg: 19
Tilmeldt: man 23. jan 2012 20:22
Kontakt:

Re: yamaha fs1 1969

Indlæg af petersas »

1970 ..........

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Hansenturbo
Junior knallert
Indlæg: 91
Tilmeldt: fre 26. aug 2011 14:25
Kontakt:

Re: yamaha fs1 1969

Indlæg af Hansenturbo »

Thats awesome m8 just awesome :dust :dust :dust :dust :dust :dust :dust
Billede
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: yamaha fs1 1969

Indlæg af Guess who »

Er det dene tråd du søger Jesper? viewtopic.php?f=18&t=10325&p=96998&hili ... ert#p96998" onclick="window.open(this.href);return false;

Med fare for at blive overforchromet, så kan jeg foranledige omforchromning af brugte udstødningsrør.

Mvh
Benny
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: yamaha fs1 1969

Indlæg af Morten - Webmaster »

jesper j skrev:sig mig var der ikke en der for et halv år siden viste netop denne knallert frem her på forum eller husker jeg fejl (personen havde få indlæg og skev et eller andet med : efter talrige opfordringer:
Der er så mange brugere herinde at det er svært og holde rede på hvem der skriver hvad ! Nogen gange skulle man tro at hver person havde flere bruger profiler herinde så mange vi efterhånden er :shock:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: yamaha fs1 1969

Indlæg af Jensmc »

Den viste knallert er i mine øjne restaureret. Det bliver den ikke ringere af - tværtimod.
Det betyder ikke, at det er samme knallert, som på filmen.
Nuvel, mine punkter om viste maskine: Der er for meget chrom omkring toppladen. Jeg har checket res. bogen, og den er ikke leveret med lukket møtrik på bagsvingerbolten. Specielt gaskablets føring ser mærkelig ud, flere bolte er alt for blanke og venstre lygteholder er bøjet ved blinklyset.
Derfor gad jeg da gerne eje den alligevel. Den er stadig meget nydelig.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
petersas
Junior knallert
Indlæg: 19
Tilmeldt: man 23. jan 2012 20:22
Kontakt:

Re: yamaha fs1 1969

Indlæg af petersas »

Jensmc skrev:Den viste knallert er i mine øjne restaureret. Det bliver den ikke ringere af - tværtimod.
Det betyder ikke, at det er samme knallert, som på filmen.
Nuvel, mine punkter om viste maskine: Der er for meget chrom omkring toppladen. Jeg har checket res. bogen, og den er ikke leveret med lukket møtrik på bagsvingerbolten. Specielt gaskablets føring ser mærkelig ud, flere bolte er alt for blanke og venstre lygteholder er bøjet ved blinklyset.
Derfor gad jeg da gerne eje den alligevel. Den er stadig meget nydelig.
You mean the red bike or the bleu one Jens the red bike is unrestored the bleu one is restored ! and yes sometime,s i grap what it here think there is no 100% perfect bike or maby you have one?? you must have .... :teeth2
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"