Mine kørende yamahaer :)

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Besvar
Nicolaj

Mine kørende yamahaer :)

Indlæg af Nicolaj »

Den ene er en 76, den anden en 78 :) har planer om at bygge en original til stuen her til vinter :)
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
image.jpg (147.43 KiB) Vist 2372 gange
image.jpg
image.jpg
image.jpg (142.74 KiB) Vist 2372 gange
Brugeravatar
SigSauer
Gummi rocker
Indlæg: 672
Tilmeldt: fre 28. dec 2012 02:03
Kontakt:

Re: Mine kørende yamahaer :)

Indlæg af SigSauer »

Hvad sker der for forgaflen på den forreste. Ser ud som om den er trykket helt i bund
/Claus

FS1 72, nummermatch, MC
FS1-DX 76, årgangsmatch
FS1-DX 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS1-K1 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS80SE 81, nummermatch, MC
Yamaha XVS 650 DragStar, 01
Yamaha XVS 650 DragStar, 04
-----------------------------------------------------------------------
Ting til salg:
http://www.guloggratis.dk/search?q=claus794
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-4142342/
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Mine kørende yamahaer :)

Indlæg af Knud »

Nicolaj skrev:Den ene er en 76, den anden en 78 :) har planer om at bygge en original til stuen her til vinter :)
Hej Nicolaj gode projekter! - men jeg vil da foreslå (ud over at renovere forgaflerne) at du anskaffer et par DX bremse slange holdere-sæt så der ikke sker noget uheldigt med kabler/rør - de skulle helst ikke komme i vejen for noget.
Gi den gas!
PS: husk at opdatere din profil, så man kan se hvor du kommer fra - det er god værkstedshumor!
:mrgreen:
Nicolaj

Re: Mine kørende yamahaer :)

Indlæg af Nicolaj »

Knud skrev:
Nicolaj skrev:Den ene er en 76, den anden en 78 :) har planer om at bygge en original til stuen her til vinter :)
Hej Nicolaj gode projekter! - men jeg vil da foreslå (ud over at renovere forgaflerne) at du anskaffer et par DX bremse slange holdere-sæt så der ikke sker noget uheldigt med kabler/rør - de skulle helst ikke komme i vejen for noget.
Gi den gas!
PS: husk at opdatere din profil, så man kan se hvor du kommer fra - det er god værkstedshumor!
De står skam også bare og venter på den helt store tur, det med forgaflen er med vilje, ifølge den tidligere ejer er der af en eller anden grund skåret 5cm af hver fjeder.

Men ja, ált trænger til en kærlig hånd :) - kigger på profilopdatering med det samme.
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"