Stub´s FS1 1977 K1 & 1978 K1

Vis os hvad du har stående af yamaha'er som er køreklare
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: Stub´s FS1 1977 K1 & 1978 K1

Indlæg af Stub »

scootere ser de jo hver dag Robert så de er nok ikke så spændene ,, de kigger da slet ikke på min plastik scooter når jeg stiller den , :hihi ,,
dog kørte jeg op til shell tanken på en af mine racer mc en dag og det gav en hel del opmærksomhed også fra den lokale landbetjent he he ,, han var ved at lære mig lidt om støjkrav til motorcykler ,,, om jeg blev klogere skal jeg så ikke lige kunne sige :teeth2
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: Stub´s FS1 1977 K1 & 1978 K1

Indlæg af roberthandvask »

Stub skrev:scootere ser de jo hver dag Robert så de er nok ikke så spændene ,, de kigger da slet ikke på min plastik scooter når jeg stiller den , :hihi ,,
dog kørte jeg op til shell tanken på en af mine racer mc en dag og det gav en hel del opmærksomhed også fra den lokale landbetjent he he ,, han var ved at lære mig lidt om støjkrav til motorcykler ,,, om jeg blev klogere skal jeg så ikke lige kunne sige :teeth2
haha :D så er det første gang i lang tid, han har lavet noget aktivt i hadsten :lol: . jeg har selv kørt forbi ham på den anden side af 60 km/t, uden han kørte efter mig. eller bare fordi jeg var så hurtig væk :lol:
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: Stub´s FS1 1977 K1 & 1978 K1

Indlæg af Stub »

ja vi kan hurtigt blive enige om at de to landbetjente vi har i hammel og hadsten de overanstrænger sig nok ikke ,, men han hev nu ikke bødeblokken frem han mente bare at der var et max decibel for motorcykler og at min måske var lige i overkanten af den grænse ,,, jeg gav ham bare ret ,, han er jo sikkert den klogeste på den slags så det ville jeg ikke kloge mig i ,, det er jo hans job ,, :whew

han ville ikke en gang belære mig om loven for prøveplader da den også hang på den ,,, jeg troede faktisk at det var den han havde set sig sur på men det var så ikke tilfældet ,,, så den lære må jeg jo have tilgode til en anden go gang ,, fnis
Besvar

Tilbage til "Mine kørende Yamaha'er"