Pris på en Yamaha Fs1 ??

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... jeg har 3 yamahaer og du må da gerne købe en af dem... det er dog kun den ene af dem jeg vil sælge i den prisklasse du nævner - knallerten er god uoriginal uden nummermatch, den er ulovlig og kan køre 80 kmt.

nej jeg anbefaler du opretter en annonce hvor du søger en Yamaha til max 10000 kr, så kan du jo se hvad du bliver tilbudt.

hilsen olieklud
Carsten L
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 25. aug 2016 13:29
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af Carsten L »

Hvor bor du i landet og kan du smide et par billeder
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... jeg bor ikke så langt fra dig, man kan se i brugerens profil hvorfra man kommer, jeg kan fx se du kommer fra Ølstykke... jeg skriver som jeg gør for at få dig til at bruge de funktioner som der er på knallertforum, du kan fx se om der er tale om en ny bruger eller en der har været her i 1000 år, du kan også se om der er tale om en aktiv bruger, eller en der bare lurer med, eller en direkte passiv bruger... mange har oprettet sig af hensyn til blot et enkelt spørgsmål og aldrig været her siden.

hvis ikke du kan finde min brugerprofil og derved se hvorfra jeg kommer, ja da skal jeg nok fortælle dig hvorfra jeg kommer.

ang den knallert jeg evt er villig til at sælge dig i omtalte prisklasse: jeg har ikke et billede af den lige her & nu, men du kan se den flere steder her på knallertforum... prøv fx at kikke under " præsenter dig selv " du vil da kunne finde mig da jeg startede her på knallertforum, tråden har overskriften: claus olieklud og er fra 13-3-2009.

knallerten er som du ser den, dog er der siden monteret bagagebærer og forbedret et par andre småting - jeg satte knallerten istand da jeg købte den for 16 år siden - den fik bla renoveret motoren med ny krumtap, den har kørt 373 km siden da, den har altid stået indendørs.

den er bund ulovlig og kører rigtig godt, den kan selvfølgelig gøres lovlig hvis det er det man ønsker.

jeg ser også du har lavet en købes annonce som jeg opfordrede dig til - det syntes jeg er rigtig godt, men jeg forstår ikke hvorfor du også nævner en Suzuki samurai, det er da en underklasse knallert som både er svagt skruet sammen og dybt kedelig med kun 2 gear... det er som at på samme tid at søge en skoda 105L eller en farrai F40 i samme prisklasse ???

hvis du virkelig har tænkt dig at betale 10000 kr for en Suzuki samurai, ja da må du forvente en der er nærmest helt ny ? jeg ville ikke engang købe en samurai for 10000 kr selv om den var fabriksny - den er for kedelig at eje, simpelthen.

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af knallert »

ja 2 gears knallerter er skrabede modeller..uden den store køreglæde...det er kun for at spare ,man vælger den...da de er ca halv pris..og halvt så sjove at køre på...eneste grund til" samo" rejen var populær..var den var den eneste der blev solgt en overgang...så man var tvunget til at købe den..
strynboen på test profil
Carsten L
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 25. aug 2016 13:29
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af Carsten L »

Hej igen.
Jeg har droppet den Yamaha jeg kigget på, jeg er stadig int i en Yamaha eller Suzuki :-;
Det der står højest på ønske listen er en pæn Yamaha med den røde eller blå tank med stafferinger på, og helt plain og lovlig.
Det er ikke så vigtig med match nummer.
Så hvis i støder på sådan en så er jeg meget int, det gør heller ikke noget hvis det først bliver til foråret :-)
Fed side forøvrigt knallertforum, dejligt med alle de tilbage meddelser jeg får, jeg suger til mig.
Mvh Carsten L
Carsten L
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 25. aug 2016 13:29
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af Carsten L »

Nu fandt jeg den knallert du snakket om Claus , går ud fra det er den med lilla tank?
Mit ønske er meget som den bare blå eller rød tank og sideskjold og bagskærm, og lovlig.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... jeg syntes du vælger meget fornuftigt, i stedet for at havde travlt med "bare" at købe nu for at ærge sig senere, vælger du at tage det roligt - er du heldig dukker den rigtige lige pludselig op...

vælger du at gå lidt højere op i pris er der pludselig flere tilsalg - rent økonomisk er det ikke farligt at betale en rimelig høj pris for en Yamaha der er rimeligt original og gerne med match nummer, den kan nemlig sælges igen til den høje pris, bare man passer godt på den... eneste risiko er hvis mange samlere på samme tid udbyder yamahaer tilsalg, det vil nemlig bringe den urimeligt høje kurs der er på Yamaha fs1 noget ned.

hilsen olieklud
Carsten L
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 25. aug 2016 13:29
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af Carsten L »

Hej Claus.
Jeg kan se du er fra Køge,og ja det er tæt på Ølstykke, ca 35 min i bil.
Jeg skal til at arbejde for verisure eller som det også hedder dansikring direct,de ligger i Køge.
Så kunne jeg kigge forbi en dag når jeg er på de kanter, og se den som du evt kunne sælge til mig.
Kunne også se du er marinemekaniker, så har helt tiltro til at det du har er i orden :-)
Mvh Carsten L
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af kreidlerhansen »

Så vidt jeg husker, har vores Webmaster (Morten) en maskine til salg. Den er så at sige perfekt og lovlig, omend i en anden prisklasse. Rundt regnet 2,5x10.000kr.

Det er mange penge, ja. For 10.000kr ender man som regel med en maskine, der skal hældes de første 10.000kr i, alligevel.

Nej, det er ikke nemt! ;)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Carsten L
Junior knallert
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 25. aug 2016 13:29
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af Carsten L »

Lige i overkanten .... Men ellers tak[SMILING FACE WITH SMILING EYES]


Sent from my iPhone using Tapatalk
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Pris på en Yamaha Fs1 ??

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... jammen du er velkommen til at komme og se mit skrammel, det koster jo ikke noget at kikke på det.

jeg arbejder som selvstændig og bestemmer derfor selv over min tid, dog må du gerne lige varsle et par dage forinden, så kan jeg prøve at tilpasse tiden ( jeg går ud fra du mener i dagtimerne )

en ny funktion du lige skal lære at bruge er knallertforum`s interne besked system øverst til højre - der kan du skrive beskeder til folk der har tilladt denne funktion, enten via e-mail eller privat besked.

privat beskeder bruges fx til adresser, telefonnumre, eller andre ting som ikke skal stå i offentlig tråd.

hilsen olieklud
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"