Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Pede
Junior knallert
Indlæg: 19
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 18:05
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af Pede »

jeg har fået mine "dele nu" jeg bestilte et 12,5 hk tun jeg fik en cylinder i 42,5 et 13 og 14 tands tandhjul en baggagebære et cross styr i RØD 3 krydspinde 3 stk pakning til cylinder der ikke passer 3 stk til topstykke der heller ikke passer så fik jeg en skråskåret udstødning den var ok så fik jeg en kaburater der HAN SELV HAVDE BORET OP til 14,5 :evil: :evil: :evil: det værste var næsten da jeg kikkede efter hvilken strålespids der var i var det en 85 dvs det var en standart kaburator han havde i en boremaskine så dvs at 42,5 mm cyl 14,5 mm kaburator med 85 strålespids bliver til 12,5 hk tun hhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nå men jeg blev klogere og 1699 fattigere :( :( :(
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

må sgu ikke håbe der findes mange af den type kvaksalvere som ham :roll:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af Morten - Webmaster »

jesper j skrev:Jeg har engang solgt et spedometer til ham jeg skulle da hvis have kommet jord i pakken til ham så han kunne have smagt sin egen mediec :? in
Kan vel nåes endnu :twisted: :twisted: :twisted:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
grossmann
Junior knallert
Indlæg: 81
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 22:18
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af grossmann »

Hey, har i fået gjort noget ved dette? Ellers vil jeg gerne være med til at sætte noget op imod ham. Jeg købte også noget racing krumtap, og en del andre ting hos ham. Men jeg fik aldrig alle tingene, og ønsker egentlig bare at sende "lortet" tilbage og få mine penge...

-/ Kenneth
Brugeravatar
Alex
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: ons 29. aug 2007 16:34
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af Alex »

er der ikke nogle som har en bulldåser, så jævner vi ham og hans bix med jorden, så er det slut med dårlig behandling. :twisted: Ej det sagde jeg ikke :oops: men det er bare så belastende ikke at kunne gøre ham noget, og han røv render bare folk videre....
Yamaha RD 350 ypvs, årgang 84
Honda melody blå orignal stand
Yamaha Fs1-s DX, 78 - fra Sverige og under renovering
Yamaha Fs1 k1 '78 - restaureret
Puch Grand prix 4 gears '79 - restaureret

Bil: peugeot 406 sv turbo
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af subwoof »

Alex skrev:er der ikke nogle som har en bulldåser, så jævner vi ham og hans bix med jorden, så er det slut med dårlig behandling. :twisted: Ej det sagde jeg ikke :oops: men det er bare så belastende ikke at kunne gøre ham noget, og han røv render bare folk videre....
har en minilæsser, en stor 150hk teleskoblæsser, 2-3-4 store traktorer (2 gamle fendt. på omkring 170hk vær) og 2 160hk new hollænnder og evt. min gamle fiat 780'er den ene fendt med frontlæsser..

kan det bruges :D:D har desuden en gylletank han kan komme ind og hænge over :D:D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af Henrik Fs1 »

subwoof skrev:
Alex skrev:er der ikke nogle som har en bulldåser, så jævner vi ham og hans bix med jorden, så er det slut med dårlig behandling. :twisted: Ej det sagde jeg ikke :oops: men det er bare så belastende ikke at kunne gøre ham noget, og han røv render bare folk videre....
har en minilæsser, en stor 150hk teleskoblæsser, 2-3-4 store traktorer (2 gamle fendt. på omkring 170hk vær) og 2 160hk new hollænnder og evt. min gamle fiat 780'er den ene fendt med frontlæsser..

kan det bruges :D:D har desuden en gylletank han kan komme ind og hænge over :D:D
Kender også en masse med muligheder til sådane maskiner, som måske også vil give en hånd med :lol: :lol: :lol:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af subwoof »

Henrik Fs1 skrev:
subwoof skrev:
Alex skrev:er der ikke nogle som har en bulldåser, så jævner vi ham og hans bix med jorden, så er det slut med dårlig behandling. :twisted: Ej det sagde jeg ikke :oops: men det er bare så belastende ikke at kunne gøre ham noget, og han røv render bare folk videre....
har en minilæsser, en stor 150hk teleskoblæsser, 2-3-4 store traktorer (2 gamle fendt. på omkring 170hk vær) og 2 160hk new hollænnder og evt. min gamle fiat 780'er den ene fendt med frontlæsser..

kan det bruges :D:D har desuden en gylletank han kan komme ind og hænge over :D:D
Kender også en masse med muligheder til sådane maskiner, som måske også vil give en hånd med :lol: :lol: :lol:
kan sikkert os låne en del flere og større maskiner for en ramme tuborg :D:D og gylletanken er til fribenyttelse haha :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af nielsfup »

:D :D :D :( :(
Ja han er en skid :evil:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af subwoof »

ja har virkelig intet tilover for sådan en mand, :cry: :evil: :evil: :evil: :evil:
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Alex
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: ons 29. aug 2007 16:34
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af Alex »

jamen lad os komme afsted hehe :mrgreen: ej vi er jo orden lige mennesker! :wink: men man har alligevel lyst til at gøre et eller andet voldsomt ved sådan en person.
Yamaha RD 350 ypvs, årgang 84
Honda melody blå orignal stand
Yamaha Fs1-s DX, 78 - fra Sverige og under renovering
Yamaha Fs1 k1 '78 - restaureret
Puch Grand prix 4 gears '79 - restaureret

Bil: peugeot 406 sv turbo
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af strynboen »

vi holder næste træf på hans værksted,,og er rigtig onde,,ps ikke som på strynø,,der var i søde,,ha ha 8) 8)
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af subwoof »

så er der brændere og 10% olie blandinder så han kan lugte os i flere uger :lol: :lol:

kan tage maxi puch'en med og hælde en slat rapsolie i, det oser :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
bonde søren
Fuldblods knallert
Indlæg: 399
Tilmeldt: tors 12. feb 2009 17:20
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af bonde søren »

NU HAR I CHANCEN alle jer der føler jeg røvrendt af moto leoni kig den her tråd på scootergalleri hvis i ikke har en bruger så ska jeg nok hjælpe jer !!!!!
http://scootergalleri.dk/html/for_messa ... ID=1014724

moto- leoni :twisted:
fuskeren
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers snydt

Indlæg af nielsfup »

Ha
Ja det ville da være stort om TV2 eller er det DR, ville tage dette op...
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
janL1978
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tors 17. sep 2009 19:04
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers s

Indlæg af janL1978 »

Hej!
Jeg ved godt det ikke har noget med Moto-Leoni´s forretningsmetoder at gøre, men jeg kan se der er folk der har lavet nogle ret komiske indlæg i anmeldelser af nogle af hans produkter. Og nogle af dem er også skrevet i hans eget navn - sikkert af andre end ham selv. Havde også set det tidligere men der ændrede han dem fra negative anmeldelser til positive, så man ikke kunne efterlade negativ omtale i længere tid. Jeg har desværre ikke lavet links, men de burde ikke være så svære at finde.
Brugeravatar
Jps
Stor knallert
Indlæg: 193
Tilmeldt: tors 21. feb 2013 21:11
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers s

Indlæg af Jps »

Troede det firma for længst var gået nedenom, og hjem. Jeg har haft fornøjelsen af både far'en og sønnen's forretningsmetoder tilbage i 90'erne, da jeg skulle købe dele, til min Yamaha. Jeg kom ret tit i butikken, men magen til dårlig kundebetjening, skal man da vist lede længe efter. Og da de lukkede af for butikken, kunne man handle over hegnet mod et gebyr på 50 kr dengang. Så jeg fandt andre steder, at købe mine dele dengang.
Ejer 3 Pgo Dr. Big, henholdsvis årg. 2006/09, en 2008 og en 2010. http://www.scootertossen.dk" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.2wheeler.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Vemmingbund
Junior knallert
Indlæg: 54
Tilmeldt: tors 3. maj 2012 22:35
Kontakt:

Re: Svindel og dårlig forretning - Moto-leoni over 60 pers s

Indlæg af Vemmingbund »

Der er flere måder at komme af med en “klaphat” Den bedste er at give ham et meget dårlig omdømme og undlad at købe noget som helst ved ham.
Vi er begyndt
Med venlig hilses
Hans K/MC

kører:
Puch Maxi K
Yamaha fs1
Yamaha YB100
Honda VT700
Homda VT1100
Ferguson 35
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"