Re: Motor renoverings guide
: søn 13. nov 2011 22:57
Hej
Linket virker ikke mere.
Vi må lige se på sagen
Linket virker ikke mere.
Vi må lige se på sagen
Forum for veteran knallert entusiaster
https://www.knallertforum.dk/forum/
ja til at starte med, men så i sommerferien tog jeg mig sammen og brugte dage og natte på at studeres jeres mesterværker og fandt en rigtig fin guide johannes har lavet, der viser hvordan og hvorledes med unbacho og alm kærv skruer som dem skiftede jeg til alm og wupti så var der liv, men så på et tidspunkt kunne den ikke tage fuld gas, og så kom jeg kørende og den gik ud. Nå tænkte jeg så trådte jeg et par gange og så var der liv igen, men så tog fanden ved den og tog fuld gas, så jeg fik den slukket. Så fik den 2 min til at køge af og så tøffede jeg hjem og siden da har jeg ikke kunne få liv i den? min kammerat sagde det var membranenPoul-Erik A. skrev:Hej Stefan.
Fin metode med video-optagelse og det første der undrer mig : Hvorfor er membranen skiftet og er det evt. den klassiske fejl med unbrakoskruer, der er for høje så påspændingen af indsugningspladen ikke bliver tæt ? Din hånd for indsugningen bliver benzinvædet - men ikke tændrøret ? Det understøtter mistanken om den falske luft...