forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af strynboen »

hvordan er lysten til et sommer træf på strynø...hvis det skal være..er der nogle ændringer,der skal indføres...bla..prisen bliver højere,,da det så skal holdes på smakke centeret...og maden skal derfor købes der...vi kan ikke gøre det så billigt ,,som på gaarden...hvor heidi stod for alt(og var glad for at gøre det)...
prisen vil stige til ,, måske 7-800 kr..tilgengæld er der meget bedre fasiliteter tøilet sovesal..bålplads stort fælles køkken..men prisen er det største problem...

måske andre har bedre ideer...til et helt andet sted..evt en camping træf....eller noget helt andet...

men lad ideerne komme...det er godt at få det vendt så det kan forberedes grundigt...
men skal det være strynø,,,skal der startes nu,,da det jo holdes i maj måned.. hvis det skal holdes et andet sted..kan det jo være senere på sommeren..det kan jo være koldt i maj....og vådt :?

måske djævle øen skal forsøge igen...nu hvor strynø er tvivlsom pga prisen på træf biletten

http://www.smakkecenter.dk/Forside" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smakkecenter.dk/Galleri.275.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af Dewil »

Vil "Langelands træf" med jeres nye adresse som centrum være umuligt? Vi er jo nøjsomme folk... ha ha
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af strynboen »

..tja det ville nok blive en kombinasion af langeland/strynø...med lang tur på langeland...måske overnatning der..og så maj fest på strynø.og overnatning på smakke senteret.men det er kun løse ideer...

dette er en føler for interessen....måske vi skal stoppe mens legen er god..alle har gode minder fra strynø...men måske skal der noget nyt til
Senest rettet af strynboen fre 21. dec 2012 20:01, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Dirtyold
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: man 1. mar 2010 15:57
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af Dirtyold »

Hvis det nu kunne holdes på Langeland, også evt ha fælles køretur over til Strynø, med div, ting derovre, og hjem igen samme dag til Langeland, så man holder festen, hvor man startede op ?? ja nu har jeg jo ikk været med til det endnu, meen lige pludseligt er jeg med.. om ikk andet kan jeg komme og være følg op bike, med en camera mand bagpå, til at filme, hvis der er en der vil det ?
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af strynboen »

maj festen ,,med hejsning af træet...ja det kaldes træet....med fest om aftenen ..er omdrejnings punktet ,,så det kan kun fungere..med lørdag på strynø..og helst med aften festen ,,ellers er det kedeligt...så fredag kan fungere på langeland..men lørdag/søndag...er strynø...hvis det skal være :whew

men vi har først hallen/værkstedet klar på langeland ...efter sommerferien...så det er lidt begrænset med mulighederne på langeland i denne sommer...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg syntes smakkecenteret er en god ide
hilsen olieklud
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af FS1originalen »

Jeg er også helt med på at det skal være på Strynø - ellers er det jo ikke et Strynøtræf :wink:

Og merudgiften ved indkvartering på Smakkecenteret er jo ikke engang så meget som folk gladelig giver for en tændrørshætte :teeth2

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af Poul-Erik A. »

Jeg har faktisk glemt at give respons her - så det gør jeg hermed, for jeg har også mod på fortsat at køre til Langeland, velvidende at prisen bliver kraftig forhøjet. :(y)
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af Dewil »

Er selvfølgelig også interesseret..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af strynboen »

hov så lige at tråden var aktiv...har besluttet at opgive træffet..fra før jul til nu..har kun 7-8 givet tilsagn...
så giver den vidre til dem som vil fortsætte tradisionen.. skal nok levere yamaha flaget vidre til næste træf holder..,og glæder mig til at deltage...det har været fantastisk at holde disse træf..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af FS1originalen »

strynboen skrev:strynø træffet er aflyst, pga for lidt intr,,så alle muligheder skal luftes for nye muligheder..
Det mener du vel ikke seriøst Lars!!! Jeg er 200% sikker på at tilslutningen er der - blot er januar lige tidligt nok til at folk reagerer :oops:

Prøv at lave en tråd til seriøse tilmeldinger med frist feks. 1. februar - så skal du bare se at der er mere end 4 der er klar!!!

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg skal være ærlig og sige at jeg nok er mere stemt for at prøve noget nyt. Strynø har været super men tingene har jo ændret sig og vi har ikke længere de helt unikke forhold som Heidi og Lars tilbød.

Jeg personligt syntes ikke vi skal over de ca 400.- pr person da det altså heller ikke er helt billigt med bro/benzin/diverse. Således koster det nemt knapt 2000.- kroner når moster og jeg skal til træf.

Jeg syntes det ville være fint og prøve noget andet i år, man kan jo altid vende tilbage til Strynø senere.. Bare min mening.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af Nabo Jan »

Morten - Webmaster skrev:Jeg skal være ærlig og sige at jeg nok er mere stemt for at prøve noget nyt. Strynø har været super men tingene har jo ændret sig og vi har ikke længere de helt unikke forhold som Heidi og Lars tilbød.

Jeg personligt syntes ikke vi skal over de ca 400.- pr person da det altså heller ikke er helt billigt med bro/benzin/diverse. Således koster det nemt knapt 2000.- kroner når moster og jeg skal til træf.

Jeg syntes det ville være fint og prøve noget andet i år, man kan jo altid vende tilbage til Strynø senere.. Bare min mening.
Jeg er enig med Morten, det var unikt hvad Heidi og Lars kunne tilbyde men tingende har forandret sig og hvem ved, måske kunne der blive et Langelands træf på et tidspunkt hvor Heidi og Lars er faldet ordentligt på plads!
I Kreidler klubben kører træffene i en slags turnus imellem Sjælland, fyn og Jylland og giver lidt adspredelse i oplevelserne, dermed er det heller ikke de samme som står med træf ansvaret hver gang, der ER meget arbejde i det.
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: forår/sommer træf...det er tiden at lufte ideer

Indlæg af FS1originalen »

Jeg vil da være frygtelig træt af at miste Strynø Morten... Men som du også skriver så har tingene jo ændret sig efter Heidi og Lars er blevet brofast med både Sverige og Italien :oops: - Der er nu noget særligt ved et træf hvor der ikke er broforbindelse og folk ikke KAN tage hjem kl. 22 :mrgreen:

Jeg har stor forståelse for hvis "Langelænderne" ikke orker endnu et træf, og har siden mit sidste indlæg siddet og søgt på andre muligheder - med specielt focus på Samsø fordi vi tidligere har lavet et rigtig godt MVKK arrangement derovre...
Men desværre er den billige campingplads fra dengang gået på røven, og andre muligheder kan slet ikke laves med 2 overnatninger og forplejning til noget der bare minder om 400 kr. Så skal prisen holdes lavt er der kun "privat camping" som på Strynø eller i Grenå der er en mulighed!!!

Erik

Ps. Jan, jeg er selvfølgelig klar til andre træfmuligheder, men skal vi have alle med så er det jo nok overnatningsprisen der "trækker nedad".
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"