Forårs træf.

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Forårs træf.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej alle, er der nogen der går og pønser på at holde træf ? Jeg har abstinenser !!!


Sent using Tapatalk
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Forårs træf.

Indlæg af strynboen »

jeg holder fri i år..regner med at nogle nye vil gå foran..og måske skabe en ny tradision..jeg kan så evt lave et come back om nogle år ,,med et retro træf..
johnny er vel gemt til sommer træffet..det har molborene jo rigtig god erfaring med...de styre der ude på jyllands næse :(y)


er der mulighed for et odense mini træf..det er dejligt midt i landet for et lille hurtigt fredag lørdag træf
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forårs træf.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg vil gerne være med til at arrangere og bistå hvis det er det der skal til for at et træf kan blive en realitet


Sendt fra telefon
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Forårs træf.

Indlæg af Frandsen »

Jeg er ihvertfald frisk på træf uanset hvor og hvornår.... så hvis du tager initiativ Morten skal du være meget velkommen.... :bravo
Til nytårs turen blev der snakket om noget i Kalunborg..... kunne det være en mulighed, det lød ihvertfald ik så tosset ??????
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forårs træf.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Frandsen skrev:Jeg er ihvertfald frisk på træf uanset hvor og hvornår.... så hvis du tager initiativ Morten skal du være meget velkommen.... :bravo
Til nytårs turen blev der snakket om noget i Kalunborg..... kunne det være en mulighed, det lød ihvertfald ik så tosset ??????
Kalundborg ville da være rigtig fint, men der er også andre muligheder.

Det er svært og vide hvor mange der vil være interesserede.

Er der andre der har ideer og muligheder ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
ejner puchvenner
Junior knallert
Indlæg: 26
Tilmeldt: man 7. feb 2011 11:25
Kontakt:

Re: Forårs træf.

Indlæg af ejner puchvenner »

hejsa vil lige høre om forårs/sommer træf. dødt. har ikke selv tid og over skud til at står for et men vil rigtig godt hjælpe.. go sommer
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Forårs træf.

Indlæg af strynboen »

sommer træf er planlagt..se under aktivitets kalender,,,forårs træf..tja..det nåede vi ikke..det er jo sommer lige om lidt..men nogle fælles køreture kan man jo fint nå..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"