El i kabinecykel

Her er det frit at poste andet mekanik, biler, både, atv, maskiner osv.
Besvar
Brugeravatar
Sigurd
Junior knallert
Indlæg: 96
Tilmeldt: søn 29. mar 2009 15:11
Kontakt:

El i kabinecykel

Indlæg af Sigurd »

Hej

Min far har en go-one3. Vi skal lave lys i den osv.
Her er de ting der skal være i den...
Blinklys for og bag.
forlys og baglys.
bremselys.
ventilator i fronten.
horn
Og alt dette styres med en masse forskellige kontakter. Men hvordan sætter vi blinklyset sammen? 4 blinklys, et relæ, en on/off/on kontakt med 6 ben og et batteri.

på forhånd tak
Vedhæftede filer
ganske vist er det ikke den her der er min fars... hans er gul..
ganske vist er det ikke den her der er min fars... hans er gul..
2044640574_13e96ee372.jpg (99.36 KiB) Vist 3965 gange
YAMAHA Fs1 K1 79 bordeux rød med flammer - kører, men der skal kvalitets dele ...

Mvh. SIGURD
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: El i kabinecykel

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

skæg cykel :shock: :lol: :lol: ,,

blinklys virker på en bil og en knallert sådan her,,, når man slår tændingen til ,,, så får blinkrelæet en permanent plus i den ene ledning,,, den anden ledning fra relæet går op i din blinkkontakt ,,, blinkkontakten kan være en alm vippe kontakt med nul i midten også et kontakt punkt til hver side,,, ledningen fra relæet sættes i det ben på kontakten der fordels udfra,,, det kan måles med ohm meter hvilket ben der får strøm når kontakten vippes,,, når der er forbindelse fra relæet til kontakten sætter man ledningerne til blinklysende på kontakten ,,, venstre side på det ene ben og højre side på det andet ben ,,, husk at der skal en stel ledning fra evt batteri med ud til blinklysende ,,, god arbejdslyst,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Besvar

Tilbage til "Øvrige køretøjer & nostalgi"