Lys på min Yamaha

Her vil være nogen kendte problemer & løsningsforslag til dem.
Brugeravatar
Anols5
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:27
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Anols5 »

Ja det er røv træls, men jeg var selvfølgelig indforstået med at de kunne stoppe mig og tage den, men jeg har den indstilling at det skulle/skal sgu prøves, så må det koste de 500 kr det nu koster. Sjovt nok blev en af mine gode kammerater stoppet lige ved siden af mig, så vi lå begge to og rodede i vores maskiner mens panserne kiggede på. Bedst var det, at vi kun skulle aflevere udstødningssystemet, selvom resten af begge vores motorer slet ikke var std. Men udstødningen var jo klart det mest synlige.

Men skidt pyt, nu håber jeg at jeg kan få min yamaha lavet så den kører de 45-50 stykker.
:)
-Stop dreaming, start riding! -
Brugeravatar
Jman
Junior knallert
Indlæg: 87
Tilmeldt: ons 20. feb 2008 16:13
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Jman »

kan du sige 1000 kr .. blev stoppet sidste år på min pgo dr. big på limfjords broen .. sammen med en masse andre der osse var blevet stoppet .. når man først er på broen i myldre trafikken .. så må man jo tage det suge med det søde ... men historien er .. jeg blev stoppet .. og de spurgte self. om den var ulovlig. da han synes den tog mange omdrejninger, ærlig var jeg jo, (lidt) og sagde begræsningen var taget . ok sagde han så .. bag i køren til værktøjet var ledig ... da de andre knallert kørere brugte det .. men heldigvis havde jeg midt eget med . så jeg skildte jo bare ned til variatoren. og den tog de pga. det var polini variator og så fik jeg bøden og han fik underskriften.. billigt sluppen for mit vedkommen . for der var 21mm karbo, 47,6 polini evo cylinderkit, en racer kobling (ukendt mærke) og så et udstødning som jeg mener bare er et 45 rør. . kunne have fået en meget str. bøde hvis de var i dårlig humør .. tror jeg .. når de ikke kender scooteren når de tjekker stelnr. ¨så tror jeg nu nok lige man får den lette tur .. men så næste gang er de mere grundig . men var selv lidt glad .(llidt muggen . men hva man har selv sat det på og kender følgerne af det hvis man blir stoppet ) da jeg trak derfra de næste par km hjem ... men standard bøden er hvis på 1000 kr ... så vidt jeg ved, (det var min) det hedder sig vist med at du kører for hurtig plus du har lavet konstruktive ændringer på knallert/scooteren .. eller sådan noget i den retning

Og ja så fik indslaget en anden retning igen :D

FIK du lavet lyset ???

Har desværre ikke lige et fif til det .. men der ser ud til der er kommet mange forslag til hvad der kan være galt
Mine Køretøjer
Ikke køreklar
Årg. 79 med match af motornr. lagt på hylden indtil videre :-(
Køreklar


Peugeot 406 2.0 aut. stc. Årg. 00
Brugeravatar
Anols5
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:27
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Anols5 »

Hej alle sammen. Så virker lyset sgu !!! :) Så er jeg fandme glad. Jeg byttede bare om på ledningerne til baglygten, og vupti, så var der satme lys så det skar helt i øjnene. :)

Tusinde tak for alle rådene, og nu er jeg næsten helt sikker på at komme med på turen :)

- Ang. min bøde på derbien, så får jeg en bøde på 1000 kr officielt, men da jeg er under uddannelse bliver den halveret :)
-Stop dreaming, start riding! -
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Anolds

det var godt du fik lys på så du kan komme ud og trille en tur 8)
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Anols5
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:27
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Anols5 »

Ja endelig ! :D

-Jeg har læst i en anden tråd at man kan veteran forsikre sin yamaha, er det noget man kan melde sig til i dag f.eks. og så køre en tur samme dag? Ellers er jeg nød til at melde den til mit normale selskab, for jeg skal simpelthen ud og køre i dag :D
-Stop dreaming, start riding! -
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Morten - Webmaster »

Ja, der skulle være dækning med det samme, det er hvad jeg fik oplyst.

Ring til dem og oplys stelnr, navn adresse m.m.

Jeg kontrolerede lige min police.... jeg giver 306 kr om året :lol:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Anols5
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:27
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Anols5 »

Morten B skrev:Ja, der skulle være dækning med det samme, det er hvad jeg fik oplyst.

Ring til dem og oplys stelnr, navn adresse m.m.

Jeg kontrolerede lige min police.... jeg giver 306 kr om året :lol:

Hvilket selskab har du ? Og dækker forsikringen hele året? Har du kasko på?
-Stop dreaming, start riding! -
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeg har 2 knallerter forsikret hos AROS. bare lovpligtig, dækker hele året
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Anols5
Junior knallert
Indlæg: 39
Tilmeldt: ons 12. mar 2008 09:27
Kontakt:

Re: Lys på min Yamaha

Indlæg af Anols5 »

Okay Morten. Jeg har lige fået forsikret min hos vores lokale forsikring til den samme pris som du giver for 2. :(

Men skidt med det, nu er jeg sgu kørende :D
-Stop dreaming, start riding! -
Besvar

Tilbage til "Kendte fejl MED løsningsforslag (STIL IKKE SPØRGSMÅL HER)"