Hollands Stanley baglygteglas.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Hollands Stanley baglygteglas.

Indlæg af Dewil »

Har længe spekuleret på om baglygteglasset fra en hollænder ville kunne renses for det sorte maling som de åbenbart var trunget til at køre med. Men ganske som forventet kan det fjernes helt uden problemer..... smør lidt bremsevæske på malingen, lad det arbejde en dags tid og tør det af med et stykke papir. :P

Billede
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Hollands Stanley baglygteglas.

Indlæg af Krelleh »

Fedt, så kan man jo sagtens købe de Hollandske baglygteglas! :dust
Jeg har ikke selv vil købe nogle, da jeg ikke vidst om maling kunne komme af...
Mvh. Christian
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Hollands Stanley baglygteglas.

Indlæg af Dewil »

Men vores kan stadig købes hos Yamaha, vigtig detalje
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: Hollands Stanley baglygteglas.

Indlæg af olebole »

Jeg købte et ved en mc.forhandler i dk. til omk.200,- men hvad kostede det i holland ? Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Hollands Stanley baglygteglas.

Indlæg af Dewil »

Nå ja, det glemte jeg helt at fortælle, men dette glas har jeg fået foræret da der er skruet en skrue ind i glasset fra hver side... så det var blot for at se om malingen kunne opløses og om der var slebet på glasset inden påstrøjtning..... men løsningen er altså at man roligt kan rense et sådant glas så det kan komme til ære her i Danmark..... Jeg ville dog ikke købe et nyt af dem???
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Hollands Stanley baglygteglas.

Indlæg af Krelleh »

Jeg har også selv købt en her hjemme, men jeg var bare set nogle stykker tilsalg i Holland, hvor jeg ikke vil byde på dem, pga malingen. :oops:
Mvh. Christian
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"