Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af Dewil »

Har fået monteret mit engelske/tyske sæde op med et nyt betræk efter at have send det originale lettere skadede betræk til pitreplica. Det er første gang jeg har monteret et sådan sæde op, så trods lidt skønhedsfejl er jeg selv tilfreds med resultatet. Bonussen er jo så at englænderne endeligt kan få et betræk som er tro mod det originale i stedet for de rædselsfulde betræk de selv har fået hæklet derhjemme eller betalt en sadelmager i dyre domme for... :shock:

http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-FS1-19 ... 2a2c569b02" onclick="window.open(this.href);return false;

BilledeBilledeBilledeBillede

BilledeBilledeBilledeBillede
Senest rettet af Dewil man 29. apr 2013 23:17, rettet i alt 1 gang.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
otto
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: tirs 28. okt 2008 21:28
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af otto »

Det er blevet rigtigt Johannes


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af Dewil »

Tak Otto... :P

Det er sikkert det mest komfortable twinsæde der findes til FS1 modellen..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af Dewil »

Så kom der et link på.. 8)
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af 12V »

Jeg står og skal sende mit Monza betræk til Pit Replica (lang flad tysk saddel). Har du nogen tips til forsendelse?

Det bliver ret dyrt som pakke, så jeg har overvejet at sende som A-Brev til under 100 kr,- På post danmarks side skriver de noget om "grøn toldetiket", men jeg kan ikke finde denne. Har du lavet sådan et etiket?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af juhl-drengen »

Det er den som hollænderne kalder for hangarskibet pga. Den store firkantede størrelse ;-)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af 12V »

Opdatering: Har lige talt med en kollega der er Thailænder. Fik et godt tip, kør 10 km over grænsen og send med DHL, der kan jeg sende som pakke med tracking for 15,9 € :-)

Hun har aldrig hørt eller brugt et "grønt toldetiket".

Bliver spændende at se resultatet, jeg hører kun godt om dem!
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Så er der sædebetræk til udenlandsk FS1 79 til 94

Indlæg af Dewil »

Plejer at sende det med Post Danmark, mener at det koster 160 kr. Foldede det godt fladt og pakkede det ind i pap så det var rimeligt beskyttet. De har været fremme i Thailand på ca. en uge hver gang (76/77/78 betræk, 2-gears betræk og så dette fra de nyere modeller.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"