Måske jeg skulle have søgt på forum først. men

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Måske jeg skulle have søgt på forum først. men

Indlæg af Jensmc »

Efter Knuds fratrædelse her på forum samt hackerangrebet, er der kommet nogle ændringer af indlægs redigeringerne mv. Dette bl.a. fordi mange indlæg var rigtig fine og informative.
F.eks. mener jeg, det er blevet for svært at slette en tråd. tidligere kunne jeg når som helst ændre overskriften til "Må slettes". Så vidste den ansvarlige, at her skulle der slettes. I dag skriver jeg i næste indlæg, at tråden må slettes, men det ser ikke ud til at blive gjort. Sikkert fordi den ansvarlige ikke lige læser alle indlæg, og derfor ikke ser det. På den måde er der meget skrammel på forum. Rediger feltet kunne måske efter 2 dage begrænses til kun at kunne ændre overskriften.
Kan dette ændres let?
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Måske jeg skulle have søgt på forum først. men

Indlæg af 12V »

Hej Jens

Jeg linker lige til en forklaring jeg har skrevet tidligere: viewtopic.php?f=8&t=17667

Hvis vi åbnede for redigering, ville det ikke ændre meget. Vi sidder ikke og holder øje med "må slettes". Vil en bruger absolut have noget fjernet fra offentligheden, så send en besked til en moderator/admin, så hjælper vi gerne :)

Har lige skimtet handels sektionen, jeg synes faktisk at den er pæn overskueligt. Eller kniber det et andet sted?

Tilladelse til redigering af emne, men ikke meddelelsen, kan ikke lade sig gøre desværre. Det er enten eller så vidt jeg ser indstillingerne.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"