Gentegning af web hotel abonnement

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
møgand
Junior knallert
Indlæg: 43
Tilmeldt: søn 13. dec 2015 09:12
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af møgand »

50kr sendt vh jesper trige
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det er ok, tror vi manglede ca 80 kroner da der også lige kom en lille fra DK hostmaster, dem giver jeg :(y)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Jensmc »

Jaja, så overlever forummet et år mere.
Det er for dårligt, at der ikke er indbetalt for meget, så der var til f.eks. 2 år.
De fleste på forummet burde skamme sig.
Sådan nogle gratister.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af claus olieklud »

hej... det undre også mig der ikke er kommet flere penge ind, det er nærmest utroligt... har selv sendt penge tideligere uden at gøre opmærksom på det i tråden, det havde jeg forventet der kunne være mange der har haft gjort, men nej nej nej.

måske man skulle overveje nogle af de forslag der står på side 1 og 2 ?

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

ja der burde være et overskud til en god flaske til moderatørene..mindst,,
,når puch klub kan lokke 250 kr ud af hvert medlem..om året...er det sygt at alle ikke kan give 50 kr..til et godt forum..jeg er gammeldags skuffet
strynboen på test profil
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af kreidlerhansen »

Skal vi ikke bare glæde os over, endnu et år er sikret? :D
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

jo ..jeg er bare ikke rigtig glad..nærrighed er en slem ting..
strynboen på test profil
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af kreidlerhansen »

knallert skrev:jo ..jeg er bare ikke rigtig glad..nærrighed er en slem ting..
Det er bitterhed også. :hihi Tag ikke fejl; jeg kan snildt følge tanken!

Der kommer blot sjældent noget positivt ud af at inducere dårlig samvittighed, og den aktive kerne skulle nødig fremstå som en flok mavesure typer. Vi får ingen til at betale på baggrund af en skideballe. :P

Så hellere implementere "supporter-titlen", som foreslået tidligere; simpel og underfundig manipulation.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg er helt enig med kreidlerhansen - sæt i gang straks.

hilsen olieklud
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af juhl-drengen »

Ja en supporter titel eller en "klubmedlems" titel, det er en fin løsning i mine øjne :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

ja steens ide..er nok det simpleste..men kræver lidt af moderatorene..vi hader regnskab og penge på forum..det er netop mortens grund ide at vi et total frivillige og pengeløse..så der er lidt grundlov stridigt at begynde at registerere om folk har betalt....
det er sgu ikke let at få total retfærdighed...nok derfor det sjældent forekommer i naturlig tilstand ude i den rigtige verden...ups det var off topic
strynboen på test profil
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Twinsport »

Hej

Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg ikke aner hvor kompliceret det er at tilføje "Supporter" til os hver især. Til gengæld fornemmer jeg at regnskabet er forholdsvis simpelt ;-)

/Steen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af 12V »

Det er meget nemt at tilføje nye titler.

Men nogen skal holde øje med en konto og føre regnskab hvert år, og evt minde folk om at betale igen når perioden udløber etc.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af claus olieklud »

hej... skulle man så som ikke betalende bruger havde begrænset adgang eller hvad ? eller er det bare et lille skilt på ens bruger hvor der står man er betalende for forum ? jeg kan godt se det bliver noget besværligt noget at styre, måske man bare skulle sige at nu går endnu et år.

omvendt ville det da også være fedt at få samlet ind til de næste mange år med det samme, vi ved jo problemet kommer igen om mindre end et år.

jeg har sagt det før - hvorfor ikke bare sige at det skulle koste et beskedent beløb at bruge knallertforum pr år, det bliver så til rigtig mange penge.
vi får så samtidig luget ud i medlemslisten, det at man skriver at knallertforum har næsten 3500 brugere er ren gas, højst 10% kan huske deres brugernavn & kodeord.

jeg siger ikke det behøver at være dyrt at være bruger af knallertforum, et sted imellem 10 kr og 100 kr ville være passende... med lidt penge i kassen kunne man købe lagerplads så det er muligt at uploade videoklip som alene er til brug på knallertforum, og som kun kan ses af brugere af knallertforum... selvfølgelig med en begrænsning pr bruger, enten i uploadet tid eller mb - vil man tilføje noget nyt må man slette noget gammelt.

jeg savner muligheden for video, ikke noget stort forkromet højpixel, men bare videoklip.

til den/dem der får besvær med at administrere indgående beløb, samt i det hele taget har styr på knallertforum, kunne man belønne i symbolsk grad, fx i form af en ny computer, eller bare nogle fartstriber til yamahaen.

ryd op i brugerne - `ta lidt penge for knallertforum, men lad det endelig blive i gammeldags stil, ikke noget med facebook, eller sende vores indlæg langt ud i space, men bare ganske som en lille lukket forsamling der syntes godt om knallerter og mekanik...

jeg tror jeg har spillet den plade før, i må da snart kende den ikk`???

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

vi kunne jo indføre reklamer..så er pengene hjemme uden problemer..eller en sponsor...eller er det en bombe ? jeg spørger bare..sohc forum med gamle Honda mc..har 2 små reklamer i siden..de er ikke til besvær..og betaler meste/hele..

det går ikke at tage et gebyr..så skal væreåbne regnskæber..så vi kan se hvad der sker ,,med vores betalinger..det er et stort arbejde...og giver flere problemer end det løser..mange veteran foreninger er sprunget i luften pga bestyrelse og økonomi...las os holde det simpelt..og uden penge..
strynboen på test profil
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Thomas P. »

Som sagt, så giver jeg gerne en skilling for medlemskab.

Hvor vidt at vi skal samle ind til flere år, må være op til den person som skal administrere pengene. Morten har som jeg ser det, samlet ind når der skulle betales hvert år.

Jeg syntes jo at dem som administrere, som minimum burde have gratis medlemskab.

Mht til sponsor, så kunne dette da være ok, men fedest hvis ikke det var nødvendigt.
Jeg syntes at det ville være ok, hvis betalende medlemmer havde en eller anden form for fordel
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Jensmc »

Med mit indlæg om "Gratister" var det ikke min mening, at det skulle udvikle sig til en diskussion om "udsilling af brugere".
De fleste indlæg er jeg enig i. Jeg synes dog, at når vi nu har reddet os et år mere nu, så lad os se, hvad næste års indbetaling viser.
Det kunne jo være, at nogle, der ikke har betalt i år, husker det til næste år.
Administratorerne er jo frivillige, og skal ikke bebyrdes mere end højst nødvendigt.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Frans
Junior knallert
Indlæg: 81
Tilmeldt: søn 14. jul 2013 14:19
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Frans »

50,- sendt via Mobilepay
Vh. Frans

Yamaha FS1 DX 1976 MC
Zundapp M25 Bergsteiger 1970
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af T.B. »

Har også overført en skilling til det gode formål ;-)
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Alle, så er der igen gået et år og jeg har lige betalt webhotellet for et år frem.

Er der nogen der har lyst til at ligge en skærv i kassen er det meget velkomment.

Jeg tænker at der er mange af "de gamle" som har bidraget op til flere gange, så måske vil nogen af dem der ikke tidligere har skæppet i bøssen gøre det denne gang.

Beløbet er 660 kroner denne gang så hvis nu 30 mand ligger en 20-30 kr så er vi faktisk i mål for et år mere :(y)

I kan vælge og sende lidt via Mobile Pay til mit telefonnummer 28354574 Eller man kan overføre til min konto: Reg 2510 Konto 3522610282

Pfh tak

Webmaster
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"