Gentegning af web hotel abonnement

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Alle, så er der igen gået et år og jeg har lige betalt webhotellet for et år frem.

Er der nogen der har lyst til at ligge en skærv i kassen er det meget velkomment.

Jeg tænker at der er mange af "de gamle" som har bidraget op til flere gange, så måske vil nogen af dem der ikke tidligere har skæppet i bøssen gøre det denne gang.

Beløbet er 660 kroner denne gang (er sgu steget lidt) så hvis nu 30 mand ligger en 20-30 kr så er vi faktisk i mål for et år mere :(y)

I kan vælge og sende lidt via MobilePay app'en til mit telefonnummer 28354574 Eller man kan overføre til min konto: Reg 2510 Konto 3522610282

Pfh tak

Webmaster
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Jensmc »

Jeg er ikke en af de gamle, så jeg har lige overført en skærv.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

jeg er heller ikke specielt gammel..så føler mig ikke ramt på benævelsen.. ...så har smidt en 50 er..tak for besværet med at holde forum kørende..til hele holdet
strynboen på test profil
Brugeravatar
12inch
Junior knallert
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 8. apr 2012 16:32
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af 12inch »

Så er der overført lidt mønt til dette fantastiske forum
wolfe
Fuldblods knallert
Indlæg: 474
Tilmeldt: tors 14. jun 2012 17:43
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af wolfe »

har også overført, det går til et godt formål :hihi :bravo
Tim C
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af FS1originalen »

Jeg vil heller ikke kaldes gammel - selv om jeg er det :teeth2

Der er en halvtredser på vej på mobilen.

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Morten - Webmaster »

Så er vi halvvejs.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Poul-Erik A. »

Jeg har også overført 50,- via Netbank til det stabile arbejde for Forum. :-)
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af kreidlerhansen »

En skærv er sendt herfra, også. :) Det skal til!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Twinsport »

Sendte tidligere i dag også lidt mønt i din retning, Morten.

Må jeg komme med et forslag mht. betaling, bidrag eller hvad vi ellers kalder det?

I flere andre fora jeg deltager i, får bidragydere en "Supporter" sticker knyttet til deres profil. På den måde kan man altid se om brugeren bidrager til fællesskabet og det er umiddelbart tydeligt hvem der er gratister og hvem der ikke er. Det giver hverken andre rettigheder eller andre fordele, så man kan stadig tilmelde sig forum og bruge det på lige fod med alle andre, indtil man beslutter om man vil bidrage til fællesskabet.

Der er ikke noget pres, men mon ikke at mange (også blandt os der har været med noget tid) vil være forfængelige nok til gerne at vil betale for at være "Supporter"? Én gang om året nulstilles alle "Supportere" og man får sin sticker tilbage hvis man yder et bidrag.

/Steen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg har også sendt et par millioner afsted, hva`faen - det går jo til et godt formål

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

hvad med at kun bidrag givere kan få adgang til køb/salg..og andre vitale dele af forum.

.det ærger mig at de dele jeg solgte..næsten kun gik til fremmede med kun 1-2 indlæg på forum..jeg fik da solgt delene..men til vildt fremmede..som garenteret ikke har givet til veligehold af forum.

..det vil så ødelægge de sidste rester af salg på forum..og skræmme nye væk..men det er hvad det er
strynboen på test profil
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg følger lige med i de forslag der kommer her.
jeg har jo hele tiden peget i en retning af en form for begrænsning, men det er aldrig blevet modtaget godt... måske jeg også har udtrykt mig lidt sådan "fanden i vold", eller blot tiden har modnet frugten.

glædeligt med andre meninger om tingene, kom bare med mere af det.

hilsen olieklud
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af kreidlerhansen »

Supportmærket synes jeg er en udmærket idé, som ganske rigtigt er brugt på flere andre fora.

Et lukket forum i nogen som helst form er jeg generelt imod, medmindre det for alvor kan hænge sammen for de berørte brugere.

En eksklusiv handelssektion for supportere, måske? Eller bare brugere med mere end 50 (+/-) indlæg?
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af 12V »

Men hvem skal administrere sådan en løsning? Så skal vi hjælpeadmins have adgang til Mortens finanser og løbende lure på dem, for at se hvem der giver en skilling. Den tror jeg ikke han er med på ;)

Hvad er problemet med at nye brugere handler? Jeg ser mulighed for at lokke nye brugere til. Måske bliver nogen hængende. Hvis i ikke vil sælge til nye brugere kan i bare skrive det i annoncen: "sælges kun til brugere med over 50 indlæg".
Brugeravatar
Per P
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: man 11. feb 2008 21:10
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Per P »

Så er der 50 jyske dollar på vej.
Mvh

Per P
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Morten - Webmaster »

Så er vi oppe på 485.-

Dejligt med nogle bidrag, er bare ked af det i stor stil er de samme der bidrager hver gang mens andre lurepasser. Så synes jeg i øvrigt ikke at Jesper og Carsten skal bidrage da de jo bidrager rigeligt i den daglige drift som admins.

Jeg har altid været modstander af decideret betaling og er det faktisk stadigvæk. Kan ikke se at et lille friviligt bidrag på 10-30 kroner kan være et problem for netop lige at dække udgifterne, men det må jeg måske alligevel konstatere at det er for nogen. Tror mange er blevet så forvent med gratis programmer, apps og alt muligt andet at de forventer at alt er gratis i denne verden.

Vi mangler lige 175.- fra nogen af dem der ikke tidligere har bidraget :(y)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af knallert »

problemet med nye brugere handler..
..er at de KUN handler...de skummer fløden..springer væk..uden at bidrage med hverken historier, sjove link,billeder af den knallert de bygger(nok for at sælge og tjæne)...de er jo ikke intr i fællesskabet.
.så det giver ikke liv herinde..men vi kan jo ikke tvinge folk ind.
.så at lukke dem ude hjælper ikke..det har i helt ret i..der er jo altid en chance for at en enkelt bliver hængende...bedre end ingen ting.
.meget bedre!!!

det blev lidt selv modsigende..men nok typisk for debatten...der er for og imod..og vi kan nok ikke ændre ved tingene...bedst at lade det køre som det gør...det går jo ret godt...trods alt
undskyld for off topic
strynboen på test profil
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af juhl-drengen »

knallert skrev:problemet med nye brugere handler..
..er at de KUN handler...de skummer fløden..springer væk..uden at bidrage med hverken historier, sjove link,billeder af den knallert de bygger(nok for at sælge og tjæne)...de er jo ikke intr i fællesskabet.
.så det giver ikke liv herinde..men vi kan jo ikke tvinge folk ind.
.så at lukke dem ude hjælper ikke..det har i helt ret i..der er jo altid en chance for at en enkelt bliver hængende...bedre end ingen ting.
.meget bedre!!!

det blev lidt selv modsigende..men nok typisk for debatten...der er for og imod..og vi kan nok ikke ændre ved tingene...bedst at lade det køre som det gør...det går jo ret godt...trods alt
undskyld for off topic

Og jeg har sagt det før og siger det igen... handels sektionen er død herinde, der er mere at hente ved at oprette en ekstra handels sektion til en knallertforum.dk køb/salg side eller lign. på facebook det brander vores mærke så de yngre gutter også får kendskab til siden (eller mange af de gamle der ikke aner vi eksisterer...) og så er handel bare mere effektivt på det hurtige mere handels fokuserede facebook netværk end en god gammeldags side som denne her...

Hvis tilstrækkelig med folk vil støtte om skal jeg nok lege admininstator for sådan en gruppe så hverken morten, carsten eller jesper får endnu mere at lave... :)

Har forresten også lige overført lidt til fælles kassen :(y)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af 12V »

Den er ikke helt dum den ide med en Facebook salgs side. Juhl-drengen linked til Casal annoncen forleden, på Facebook. Det gav 10 nye tilmeldinger den dag, normalt er 1-2 stykker.
Det ser ud til nogle af de nye brugere hænger ved og deltager aktivt i debatter.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"