Hvem laver 3-pladet kobling?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Hvem laver 3-pladet kobling?

Indlæg af Nikolaj Y »

Hej. Jeg vil gerne have 3 plader i koblingen på min fs1, og da jeg ikke selv har værktøjet, søger jeg en på forum som kan gøre det for mig :D

Mvh. Nikolaj
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvem laver 3-pladet kobling?

Indlæg af knallert »

tror du kan nøjes med at skifte stål pladerne,,til dt 50-125..vistnok alle modeller..de er tynde..og giver måske nok plads til 3 slid plader uden at dreje ud i de andre dele...ellers skal der kun lige drejes meget lidt væk før det fungere...jeg har det i den gule 76..den er blød og lækker..og holder til alt..uden at stramme op i fjedrene..udover den justering der skal til for at opveje den ekstra tykkelse(en skive under møtrikken)
men køb en u orginal nav og trykplade og prøv og se hvordan det passer..synd at dreje ud af orginale dele..(.der er nok en nærmere dig med drejebænk..end mig...)..hvis spørgsmål bare start en tråd..så tager vi den derfra
strynboen på test profil
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Hvem laver 3-pladet kobling?

Indlæg af Nikolaj Y »

Jeg søger gerne en som kan dreje lidt af - og måske én der har prøvet det før, så personen ved hvad det drejer sig om :wink:
Og ja lige i øjeblikket har den ikke store problemer med at glide, men en plade med vil helt sikkert gøre en forskel alligevel!
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Re: Hvem laver 3-pladet kobling?

Indlæg af Yamahafs1haslev »

Claus sigsauer er helt gearet til opgaven
Jeg har tidligere købt et koblings primær hjul fra jmpb som er både uoriginal og dybere til opgaven ( så slipper man for at file i primær hjul.
En nedslidt knast og trykplade er velegnet og Claus kan også lave friske spor i trykpladen.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"