Puch klub. Dk

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Puch klub. Dk

Indlæg af Yamahafs1haslev »

Jeg vil her rejse en advarsel om at indlade sig med puchklub.dk, hvor jeg har fået kendskab til denne ejers tvivlsomme virksomhed. Lars Ewan Jensen
Herunder oprettelse af klublokalerne med alt du kan drømme om af udstyr og beværtning.

Det er et fatamorgana.

Den "klub" er ikke en klub i almindelighed men en een-ejers virksomhed, der er ingen formand, revisor etc der er intet offentligt tilgængelig regnskab.
Alle pengene går alene til ejeren.
Du betaler 250kr for noget du kan få andre steder gratis
Jo du får rabat hos Mopedspeed.dk ok.
Men så er det også slut med velgørenhed.
Han har gjort sig utilbens med thistedforsikring som har afbrudt al kommunikation med ejeren.
Istedet for kan du få samme tekniske service hos http://www.vz50.dk

Hans seneste cash-cow og fantasi gebet er: MADDELUXE.DK (jeg ville ikke købe så meget som en kiks der!)
Senest rettet af Yamahafs1haslev lør 4. feb 2017 17:26, rettet i alt 1 gang.
Merc
Junior knallert
Indlæg: 14
Tilmeldt: lør 4. feb 2017 15:51
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af Merc »

Det er helt korrekt det du skriver, på http://www.VZ50.dk er ALT gratis for den besøgende. Man er altid velkommen til at skrive til mig på denne adresse, hvis man har spørgsmål eller lign., det er helt uforpligtigende og gratis: puch@vz50.dk
Mvh.
Niels Teilbæk
Mvh. Niels

1973 Kawasaki S2 350ccm
1973 Puch VZ 50 (sort/grå)
1973 Puch VZ 50 (rød/grå)
1977 Puch MS 50 3-gear
1984 Puch Super Maxi
2008 Mercedes Benz C230 T 2,5 V6
2015 VW Up 1,0
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af knallert »

alt dette er jo "gamle nyheder".jeg har i de sidste 10 år advaret folk mod at spilde pengene i et privat firma som kalder sig en klub..og holdt på at vi i knallert forum kan det samme..og mere til...at så puchvennerne er uddødt pga konkurencen fra puchklub..er jo klart med alle pengene i baghånden,, kan kim jo ikke konkurere..da han køre pengeløs hjemmeside
.men hvad er hele sanheden bag puch klub butikken og forretningen...er det( PENGE) eller fællesskab..det kan ikke være begge dele samtidig

men hvor er du anderledes.(.udover at lars har taget røven på dig)..jeg fornemmer at alle forums og klubber som er penge drevne..mangler medlemmer=indkomst..

vi herinde er pengeløse og frivillige..så ingen kan suge håret af en skallet..eller tjæne på at være med her..det er kun hygge og samvær ture og teknisk hjælp..
strynboen på test profil
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af Yamahafs1haslev »

Sandheden er den at Lars Ewan Jensen tog røven på hans makker gennem mange år, og fortsatte dette een ejer firma via hans CVR nr. Registreret it firma og fik godt hjulpet af andre som de-facto var dem der skabte "klubben", fex via en som er ansat hos Mopedspeed.dk etableret en rabat ordning, han fik en stor konvolut med penge fra O. E. Andersen, Lars er glat som en ål og sniger sig i skyggen af andres arbejde.
Senest har Lars lagt sig ud med Ole Højrup, thistedforsikring med kraftige injurierende udtalelser, rettet mod Ole Højrup personligt ; dette medførte at thistedforsikring har afbrudt samarbejdet med puchklub.dk.
Lars har efter eget udsagn som han fortæller om på klub forum et alkohol problem.
Der har været et samarbejde mellem thansen og puchklub.dk men grundet misbrug af aftalen har thansen opsagt aftalen.
Lars har sat puchklub.dk firma varevogn til salg, ligeledes er hans toprenoverede puch vz50 som han iøvrigt "fik" af hans daværende makker som byggede den.
Han har fortalt om at nu skal der laves et kombineret klublokale værksted og spisested men faktum er at det kommer kun til st ske hvis han får rigeligt med betaling. Financieren skal ske ved at betalere til hans paypal konto binder sig i 2 år til at betale halv pris hans håndlanger har skrevet til alm. Brand for at få en aftale i stand ang veteran kasko forsikring, som kun skal koste 1 kr. Citat: Lars Ewan Jensen.
Sagen er at nytilkomne ikke ved at det ikke er en klub når de tilmelder sig. Det skal man læse sig til på klub forum og i øvrigt ved at læse en del mellem linjer, derfor er det falsk varebetegnelse at kalde det en klub.
Behøver i flere historier kan de fås fra ovenstående Niels Teilbæk , hans tidligere makker.
Det siger sig selv at jeg ikke har interesse i at være betalere til Lars' cirkus og har derfor ikke til sinde at forny "medlemskab"
Med dette: over&out.
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af Yamahafs1haslev »

Jeg bliver nød til lige at "slå på vandrøret" - jeg kan bare ikke holde kæft, med det seneste forsøg denne skruppelløse mand Lars Ewan Jensen indehaver af firmaet puchklub.dk via en stråmand Hans Kristian Pedersen har ladet Alm. Brand forstå at puchklub.dk har 4000 betalere /"medlemmer" og derfor en væsentlig potentiel kunde, ang veteran knallert kasko forsikring.
Desuden :
.... "Prøv engang at kigge på hans nye hjemmeside : http://www.maddeluxe.dk alle billeder er... fra andre madsider, bl.a. guldkyllingen, arla foods.. . Han pynter sig med at han har registreret varemærke, men man kan ikke finde hans "firma" hos varemærkestyrelsen. Ifølge det han skriver på denne hjemmeside er det åbenbart en stor koncern, der er både arbejdsdrenge og arbejdspiger ansat og han råder over flere køkkener.... Når man kigger ind af vinduet på den adresse han opgiver, ser man kun en puchplakat."
Citat: Niels Teilbæk

.. Af plat og svindel var der mer' end nok...og kvinderne de skreg i flok"...citat :Gasolin/Mogens Mogensen
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af Yamahafs1haslev »

Denne føljeton har i virkeligheden mange "sæsoner"
Den opmærksomme læser på Facebook vil vide at Lars spræller voldsomt, nu kan man erhverve livstid medlemskab i hans fup-firma puchklub.dk for værdien af 17 rammer øl eller 1000kr...
Hvorfor enheden " ramme øl"?
Fordi Lars lider af en voldsom " halsbrand "
Historierne på puchklub.dk's debat sider er interessante
Og hans indlæg og spam mail er meget opfindsomme.. Men klart præget af hans mentale tilstand og situation som helhed
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af knallert »

det er ikke noget vi blander os i..lad nu det ligge..du har advaret ....flere gange..og ingen svare ..(udover mig)..det betyder nok at folk har fattet...eller ikke gider at rode i andres sager...
hvis du er blevet snydt...så skriv på puchklub side...og spred din mening der...det er ligesom ikke noget der vedkommer os herinde.

..da vi har styr på sagerne..pga en helt adskildelse mellem butik og knallertforum..eneste grund til at vi overhoved har en butik tilknyttet..er at den ikke har negativ indflydelse. og var med fra begyndelsen...og hjalp forum i gang.og så derfor ikke er besværet værd at adskille tingene..der er ingen penge i klemme..
over and out...som du selv skriver
strynboen på test profil
mbpeppe
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: søn 8. maj 2016 17:06
Kontakt:

Re: Puch klub. Dk

Indlæg af mbpeppe »

Yes, vi har set det og vi har fattet det..
Lad den Puchklub (Puchfirma) sejle I sin egen ølsjat, så går vi ud og skruer lidt i værkstedet I stedet for..

Mvh Per
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"