Bauhaus

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Bauhaus

Indlæg af Jensmc »

Da jeg ikke længere har de samme muligheder for gratis bolte, har jeg søgt lidt på nettet efter M8x20.
Thassan ville bl.a. have 4,-/stk. Noget dyrt.
Biltema har kun sortiment sæt.
Harald og Jemfix ingenting.
Men Bauhaus:
Masser af bolte i 8.8 stål. 1 kasse med 50 for 55 kr. Og dælme om ikke de sælger dem i løs vægt også. Efter vægt som i grøntsagsafdelingen.
6 stk. til 7,20kr. En anelse højere end en kassefuld. Til gengæld skal man så ikke have resten liggende i årevis. Og den dag, man skal bruge dem, er den enten anløbne i el-galvaniseringen, eller også kan man ikke finde dem.
Så jeg vil benytte Bauhaus fremover (indtil Kemp & Lauritzen får en bolt reol).
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
12inch
Junior knallert
Indlæg: 58
Tilmeldt: søn 8. apr 2012 16:32
Kontakt:

Re: Bauhaus

Indlæg af 12inch »

jeg kan tilføje http://birgerahandel.dk/ hvis man skal bruge rustfri , stort udvalg og salg a stykvis. Dog kommer der porto på hvis man ikke
lige skal til Hobro
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Bauhaus

Indlæg af Nikolaj Y »

Jeg har lige bestilt på boltelageret.dk - jeg har dog ikke set varene endnu, men synes priserne var fine og man kunne bestille stykvis :)
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Bauhaus

Indlæg af Jensmc »

Jaaah, boltelageret er billigere, men hvis man bare skal have et par stk., æder portoen hele besparelsen.
Og jeg vil ikke have et helt arsenal af skruer/møtrikker liggende i 10 år.
PS. i min læretid son maskinarbejder stod der i "maskinståbi", at "bolt" er en skrue med møtrik.
Tænk lige over det!
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Nikolaj Y
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2264
Tilmeldt: tors 22. okt 2009 16:32
Kontakt:

Re: Bauhaus

Indlæg af Nikolaj Y »

Jensmc skrev:Jaaah, boltelageret er billigere, men hvis man bare skal have et par stk., æder portoen hele besparelsen.
Og jeg vil ikke have et helt arsenal af skruer/møtrikker liggende i 10 år.
PS. i min læretid son maskinarbejder stod der i "maskinståbi", at "bolt" er en skrue med møtrik.
Tænk lige over det!
Ja det har du ret i - det gik måske også lidt galt for mig. Jeg skulle endelig blot have en enkelt slags bolte med flade hoved, men endte med at bestille en hel kasse af blandede ting... lidt som at lave bland-selv-slik, det går altid galt :roll: :lol:
If not smoken - it's broken!

Puch Maxi K E50 79'
Yamaha fs1 DX 78' MC
Yamaha fs1 DX 77' Crom Drejeventil
Yamaha RD350R - YPVS 94'
BMW K1200S - 07'

Renault Alpine A310 - 78'
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"