Billiglejer.dk

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Tusse
Stor knallert
Indlæg: 139
Tilmeldt: lør 3. aug 2019 16:43
Kontakt:

Billiglejer.dk

Indlæg af Tusse »

Hejsa.

Nogen der kender denne webshop og kvaliteten af deres lejer

Billiglejer.dk


De lejer jeg kikker på er en 1/3 delen af prisen end hvad jeg ellers kan finde dem til
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Billiglejer.dk

Indlæg af Jensmc »

Et FAG leje er på højde med de andre velkendte mærker, så der er intet i vejen - umiddelbart.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Tusse
Stor knallert
Indlæg: 139
Tilmeldt: lør 3. aug 2019 16:43
Kontakt:

Re: Billiglejer.dk

Indlæg af Tusse »

De nålelejere de har koster kun 8-10 kr.pr stk. imod 25 - 30 kr. andre steder. Det skal bruges på gearkassen i en ciao.

Det kan jo være det skal komme an på en prøve.
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Billiglejer.dk

Indlæg af Twinsport »

Hej

Et billigt leje adskiller sig oftest fra et dyrt leje i stålkvaliteten. Det har ikke noget med slidstyrken at gøre, men kan betyde at legeringen brugt i billige lejer, kan have tilbøjelighed til at ruste mere og tidligere, ved kontakt med fugt. Det vil være en ulempe ved krumtaplejerne i vores totaktere, men vil normalt være uden betydning i fx. hjul eller gearkasser. Husk også på at lejer er en ludervare på lige fod med bolte og skruer. Jeg får gerne lejer og boltevarer gennem én af mine venner der får 88% rabat på lejer og 82% rabat på boltevarer. Listepriserne er helt gak.

/Steen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"