Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Klinge1969
Junior knallert
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør 26. dec 2009 13:45
Kontakt:

Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Indlæg af Klinge1969 »

Hej! Har kig på en knallert i Tyskland, men lidt langt at køre. Prisen er ok i forhold til det jeg ser på billederne jeg har fået tilsendt, så det er jeg ikke så bange for. Men er der nogen af Jer der har kendskab til hvordan man effektivt og billigt kan få sådan en knallert fragtet hjem? Jeg har spurgt Leman Transport, men det var ikke noget de gjorde i. Måske een af Jer ved noget.
VH/Anders :shock:
Brian
Junior knallert
Indlæg: 91
Tilmeldt: fre 30. nov 2007 23:15
Kontakt:

Re: Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Indlæg af Brian »

Prøv dette link - de kan ordne det hele også kontant betaling ved sælger - har dog ikke selv prøvet dem.

http://www.zweiradtransport24.de/index. ... 4&Itemid=7
Yamaha FS1 1978 K1 ens motor og stel nr. (er renoveret)
Yamaha FS1 1978 DX ens motor og stel nr. projekt
Yamaha FS1 1977 K1 er renov

Venlig hilsen
Brian
Klinge1969
Junior knallert
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør 26. dec 2009 13:45
Kontakt:

Re: Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Indlæg af Klinge1969 »

Tak for tippet - jeg vil tjekke med dem. Gode priser der i fht. at køre selv, kan jeg se!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Indlæg af strynboen »

er der ikke nogle danske firmaer som arbejder i tyskland,,som kan have den med hjem i vare vognen,,,
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
kim.bjoern
Stor knallert
Indlæg: 120
Tilmeldt: søn 5. okt 2008 23:19
Kontakt:

Re: Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Indlæg af kim.bjoern »

Brian skrev:Prøv dette link - de kan ordne det hele også kontant betaling ved sælger - har dog ikke selv prøvet dem.

http://www.zweiradtransport24.de/index. ... 4&Itemid=7
Jeg fik et par MC'er hentet (og leveret) af zweiradtransport24 sidste efterår. Det gik 100% som smurt. De koordinerede med sælger, havde styr på papirer og nøgler mv. og professionelt fæstnet i varevognen.

/Kim Bjørn
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Fragt - knallert - Tyskland - Danmark

Indlæg af Tottenham »

kim.bjoern skrev:
Brian skrev:Prøv dette link - de kan ordne det hele også kontant betaling ved sælger - har dog ikke selv prøvet dem.

http://www.zweiradtransport24.de/index. ... 4&Itemid=7
Jeg fik et par MC'er hentet (og leveret) af zweiradtransport24 sidste efterår. Det gik 100% som smurt. De koordinerede med sælger, havde styr på papirer og nøgler mv. og professionelt fæstnet i varevognen.

/Kim Bjørn
Hvor i tyskland skal den hentes hvis ikke det er ordnet, påtænker at skal til tyskland mv laursem
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"