Opretterbænk til yamaha fs1

Her vil være guider og tegninger til at bygge specialværktøj efter. Også guider til ombygning af f.eks kobling og andet mekanisk på Yamaha FS1
Besvar
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

Opretterbænk til yamaha fs1

Indlæg af Falken »

Hej. Jeg har lavet denne model til opret af stel. Den er lavet ud fra et helt nyt stel som jeg fik lånt. Købt hos minimotor i kolding i år ca 70 -80. Alle mål og afstandsrør er markeret dertil. Hvis i derude får brug for sådan en ting siger i bare til....den er gerne til låns men svejser ikke selv desværre. Bare et tilbud herfra.
Dudeson
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 14. sep 2014 15:15
Kontakt:

Re: Opretterbænk til yamaha fs1

Indlæg af Dudeson »

Det lyder smart! Har du ikke et billede af den? Måske et før og efter billede af et stel :D Jeg har faktisk et fint stel liggende, som er skævt, hele vejen i gennem, da det på et tidspunkt er blevet tykket lidt i siden...
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

Re: Opretterbænk til yamaha fs1

Indlæg af Falken »

nej det har jeg ikke desværre. som sagt var det et helt nyt stel jeg fik lånt som aldrig har været ude at køre. har faktisk ikke prøvet den endnu da jeg selv har et stel som dones med ny underdel. har mange billeder af den med det nye stel hvis det er men hvordan den faktisk virker skal først prøves herfra. men sig endelig til hvis det er ikk.
Besvar

Tilbage til "Specialværktøjer & konstruktionsændringer af Yamaha"