Falske profiler

Her kommer opslag om ændringer og opdateringer. Du kan også foreslå ændringer og tilføjelser til forummet her.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Sv: Falske profiler

Indlæg af Morten - Webmaster »

Tak, jeg er glad for jeres støtte i denne ubehagelige sag, og jeg må tilslutte mig Jespers udlægning og indrømme at også jeg er mere skeptisk over for folk jeg ikke kender så godt.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Allan M »

Et symbolsk årligt gebyr vil helt sikkert sortere de umodne fra, som kun er ude på "ballade" og at lege scooter-galleri.

De, som er på udkig efter et sted at begå indbrud, de vil nok bare betale gebyret for at få adgang til lækkerierne.
Sådan ses det i mange fora, om det så er for HiFi, Mountainbikes eller frimærker.... :whew

Jeg ved ikke, hvad løsningen er. Men jeg bakker helt op om et årligt kontingent! Og husk altid, at indlæg på internettet er som at hænge en seddel op på opslagstavlen i Brugsen.

Mvh
Allan
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af strynboen »

jeg er ikke sikker på at gebyre hjælper..det virker som om nogle af dublanterne er velhavende nok..og sikkert keder sig..og har masser af tid og resurcer til julelege

det giver også mange ulemper at skulle styre et regnskab..så er vi over i en forening..med general forsamling..og alt det bøvl ..med bestyrelse osv...
lad os fortsætte som det køre..gerne med en frivillig indsamling i ny og næ....når morten har ydet,,ud over det rimelige..for en frivillig formand..så han i det mindste ikke har udgifter...

er ikke vild med paypal...de æder vores penge..de tager sig godt betalt..for at holde på vores penge...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Poul-Erik A. »

Som flere brugere også har nævnt, har jeg heller ikke haft mistanke om noget luskeri og jeg ved heller ikke hvad løsningen evt. kunne være for at undgå det fremover. Dog tror jeg også, at vi skal undgå at være en forening med tilhørende generalforsamlinger, for der kan hurtig opstå det typiske fænomen med poster, der ikke kan besættes p.g.a. for få fremmødte medlemmer....
Men hvis jeg forstår det ret, er de offentliggjorte brugernavne dublet'ter, så de hver især har et brugernavn mere - eller ?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Jensmc »

Selvom det nok vil give Web noget ekstra arbejde, kunne en "sladre PB" til ham måske være en mulighed.
Det er bedre at komme med en masse forslag, og så sortere i dem bagefter. Måske guldkornet pludselig er der, eller i kombination med et andet forslag.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jensmc skrev:Selvom det nok vil give Web noget ekstra arbejde, kunne en "sladre PB" til ham måske være en mulighed.
Det er bedre at komme med en masse forslag, og så sortere i dem bagefter. Måske guldkornet pludselig er der, eller i kombination med et andet forslag.
Det rigtig ærgerlige ved den løsning, er at det skaber mistillid men det er desværre den pris vi andre kommer til at betale for dem.

Allerede nu har jeg måttet kontrollere og tjekke personer som jeg ellers ikke ville have gjort og det har jeg det faktisk ikke ret godt med. Heldigvis har jeg ikke fået ubehagelige overraskelser ved mange af dem jeg har tjekket.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
jan
Stor knallert
Indlæg: 164
Tilmeldt: tirs 27. nov 2007 20:06
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af jan »

Hey Morten

Super arbejde du ligger i det :bravo
Jeg er ikke en af dem der skriver meget her ,men er på hver dag :(y)
Så er der udgifter der skal betales , giver jeg gerne et par mønter,
til det arbejde du ligger i det :dust :dust :dust
God Påske til Alle
jan
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af kreidlerhansen »

strynboen skrev:jeg er ikke sikker på at gebyre hjælper..det virker som om nogle af dublanterne er velhavende nok..og sikkert keder sig..og har masser af tid og resurcer til julelege

det giver også mange ulemper at skulle styre et regnskab..så er vi over i en forening..med general forsamling..og alt det bøvl ..med bestyrelse osv...
lad os fortsætte som det køre..gerne med en frivillig indsamling i ny og næ....når morten har ydet,,ud over det rimelige..for en frivillig formand..så han i det mindste ikke har udgifter...

er ikke vild med paypal...de æder vores penge..de tager sig godt betalt..for at holde på vores penge...
Enig. PayPal er en dyr løsning, men hvis formålet ikke er et maksimalt overskud, så er de let øgede omkostninger næppe vigtige. Det er mere overskueligt end at krydstjekke et brugernavn med oplysninger på netbank, når en stor del glemmer at anføre brugernavnet i oplysningerne til beløbsmodtager. Og jo, det gør de; Alt på nettet er så let og går så stærkt, at mange mennesker glemmer de vigtige detaljer.

PayPal kan knyttes til det enkelte brugernavn, og en stor del af processen kan automatiseres, hvilket begrænser webmasters byrde på længere sigt.
Så længe brugerne betaler gebyret, kan det (for klubben) være ligegyldigt. Resten er personlige principspørgsmål, som er irrelevante ift. forslaget om brugerbetaling med henblik på at fjerne forum-slagger fra denne sociale støbeform! ;)


Hvad bestyrelse etc., angår... En decideret forening er alt for ofte grobund for intern ballade og splittelse. Af samme årsag holder vi Kreidler Register fra det spor. At en gruppe af medlemmer så er/har været på krigsstien, fordi de brændende ønsker en brugerfinansieret kaffeklub for at føle sig vigtige er en detalje.

Jeg er stærk tilhænger af det frivillige aspekt med plads til alle... "Alle" inkluderer desværre idioterne!


Konklusion:

Morten får mere arbejde, uanset. Om der skal administreres dobbeltprofiler eller stiftes en bestyrelse og styre regnskab går vist lige op.
Jeg tror dog, det er nemmere, at vi alle holder øje på forummet og fortsætter som hidtil. Langt hovedparten herinde virker ærlige og reelle, og skulle problemerne eskalere, kan emnet vel tages op påny?
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Toke »

Hvad med Nem-id godkendelse, ligesom dba har fået..?

Men måske det er en dyr løsning, jeg ved det ikke...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Per »

Hej alle.

Som en af de halvgamle - både i forum- og i livs-regi - så er jeg nærmest bedrøvet over, at nogle vil være bekendt at lokke folk til at køre fra Herodes til Pilatus med lovning om at købe originale stumper. Dobbelt-profiler er iøvrigt i min optik et udtryk for ren børnehave og et klart tegn på, at man ikke vil lægge navn til de udtalelser og øvrige aktiviteter, som man udfører i et skalke skjul. Jeg er utrolig ked af, at der åbenbart er gået "Scootergalleri" i Forum, og al den gode aktivitet og hjælpsomhed på kryds og tværs er truet. Jeg vil ærligt stå frem og sige, at jeg ønsker ikke at være en del af det, hvis ikke de brodne kar kan sorteres fra, så der igen kan herske den samhørighed og hjælpsomhed, som jeg husker fra Forums opstart.

Jeg er helt klart tilhænger af et medlemsbidrag - også til dækning af Webmasters store arbejde - idet der generelt ikke er mange, der gider at betale for at få lov til at lave ballade !!!

Med de bedste hilsner, Per Hildebrandt, Aabenraa (Jeg skriver aldrig indlæg, som jeg ikke vil/tør lægge navn til :mrgreen: )
Mvh Per.
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Per »

Jeg kom lige til at tænke på, om et telefonnummer, der kan spores med navn og adresse, kunne være et fornuftigt adgangskrav???

Mvh Per.
Mvh Per.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af 12V »

Per skrev:Jeg er utrolig ked af, at der åbenbart er gået "Scootergalleri" i Forum
Problemerne er i mine øjne i promille området og webmaster fanger dem i deres tidlige udspring. Så der er meget langt til scootergalleri niveau, tak for det :)

Jeg er også mest til den åbne måde dette forum drives i, som kredilerhansen skriver. Men er dog ikke bleg for at benytte en "doner" knap, hvis der havde været én. Ingen administration til webmaster, men der ville sikker flyde understøttelse fra de begejstrede brugere.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af kreidlerhansen »

Per skrev:Jeg kom lige til at tænke på, om et telefonnummer, der kan spores med navn og adresse, kunne være et fornuftigt adgangskrav???

Mvh Per.
I så fald er jeg og sikkert mange andre udelukket. Jeg nægter kategorisk at være registreret ud over de steder, hvor det nu engang ikke kan undgås. Men idéen fejler intet.


At sortere alle idioterne fra er ikke muligt. Jo længere tid forummet er aktivt på nettet, desto flere vil finde frem til det, og jo flere mennesker, desto flere idioter - lev med det! Det bliver næppe, som dengang forummet var nyt, men hvis nu alle vi voksne herinde holder fast i at tale sammen, så kan ballademagerne losses ud ved Mortens kyndige hånd!

Hov?! Vil det sige, vi skal fortsætte som hidtil?!? JA!!!

Nu jeg sidder og reflekterer over dette emnes indhold, virker reaktionen nærmest panisk. Hvis dette var en ugentlig hændelse året i gennem, så ja - lad folk skabe sig, som de vil, hvis blot de har betalt, og så bliver de hældt ud bagefter. Det ændrer reelt ikke ved administrationsbyrden og vedligeholdelsen af forummet. Når sådan en stemning bliver så omfattende, har ballademagerne trods alt fået hvad de ønsker, eller måske mere!


Jeg har intet imod at betale, og jeg kan følge tanken langt hen ad vejen, men ærligt talt så er det sgu småbarnligt at reagere, som om himmelen er faldet ned om ørerne på os...
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Per »

kreidlerhansen skrev:
Per skrev:Jeg kom lige til at tænke på, om et telefonnummer, der kan spores med navn og adresse, kunne være et fornuftigt adgangskrav???

Mvh Per.
I så fald er jeg og sikkert mange andre udelukket. Jeg nægter kategorisk at være registreret ud over de steder, hvor det nu engang ikke kan undgås. Men idéen fejler intet.


At sortere alle idioterne fra er ikke muligt. Jo længere tid forummet er aktivt på nettet, desto flere vil finde frem til det, og jo flere mennesker, desto flere idioter - lev med det! Det bliver næppe, som dengang forummet var nyt, men hvis nu alle vi voksne herinde holder fast i at tale sammen, så kan ballademagerne losses ud ved Mortens kyndige hånd!

Hov?! Vil det sige, vi skal fortsætte som hidtil?!? JA!!!

Nu jeg sidder og reflekterer over dette emnes indhold, virker reaktionen nærmest panisk. Hvis dette var en ugentlig hændelse året i gennem, så ja - lad folk skabe sig, som de vil, hvis blot de har betalt, og så bliver de hældt ud bagefter. Det ændrer reelt ikke ved administrationsbyrden og vedligeholdelsen af forummet. Når sådan en stemning bliver så omfattende, har ballademagerne trods alt fået hvad de ønsker, eller måske mere!


Jeg har intet imod at betale, og jeg kan følge tanken langt hen ad vejen, men ærligt talt så er det sgu småbarnligt at reagere, som om himmelen er faldet ned om ørerne på os...
kreidlerhansen skrev:
Per skrev:Jeg kom lige til at tænke på, om et telefonnummer, der kan spores med navn og adresse, kunne være et fornuftigt adgangskrav???

Mvh Per.
I så fald er jeg og sikkert mange andre udelukket. Jeg nægter kategorisk at være registreret ud over de steder, hvor det nu engang ikke kan undgås. Men idéen fejler intet.


At sortere alle idioterne fra er ikke muligt. Jo længere tid forummet er aktivt på nettet, desto flere vil finde frem til det, og jo flere mennesker, desto flere idioter - lev med det! Det bliver næppe, som dengang forummet var nyt, men hvis nu alle vi voksne herinde holder fast i at tale sammen, så kan ballademagerne losses ud ved Mortens kyndige hånd!

Hov?! Vil det sige, vi skal fortsætte som hidtil?!? JA!!!

Nu jeg sidder og reflekterer over dette emnes indhold, virker reaktionen nærmest panisk. Hvis dette var en ugentlig hændelse året i gennem, så ja - lad folk skabe sig, som de vil, hvis blot de har betalt, og så bliver de hældt ud bagefter. Det ændrer reelt ikke ved administrationsbyrden og vedligeholdelsen af forummet. Når sådan en stemning bliver så omfattende, har ballademagerne trods alt fået hvad de ønsker, eller måske mere!


Jeg har intet imod at betale, og jeg kan følge tanken langt hen ad vejen, men ærligt talt så er det sgu småbarnligt at reagere, som om himmelen er faldet ned om ørerne på os...
Hvis du på nogen måde vil forsøge at insinuere mit indlæg for "småbarnligt", så kender du mig ikke !!!!
Hvad bilder du dig egentlig ind???
Jeg respekterer din holdning, og hvad du mener om min er helt op til dig, men i en åben tråd skal du lige afpasse dit ordvalg - HR. Hansen...
Mvh Per.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af kreidlerhansen »

Læs mit indlæg igen, Per.

"Småbarnlig" refererer til den generelle reaktion på, at en mindre flok har opført sig åndssvagt. Kun den første paragraf er henvendt til dig. Jeg kender dig ikke, og jeg uddeler ikke skældsord og øgenavne på baggrund af så lidt.

Og lige som jeg ikke kender dig, kender du heller ikke mig. Havde jeg følt behov for at kalde dig noget som helst, havde du fået en privat besked.

Dette emne handler om dumme mennesker, ikke om dig, og jeg kunne aldrig i mit liv finde på at kommentere nedsættende om nogen som helst på baggrund af en enkelt, simpel kommentar.

Bed mig tydeliggøre, hvad jeg mener i stedet for øjeblikkeligt at ty til den nedladende tone, blot fordi enten du har mistolket konteksten eller jeg har formuleret mig uklart. Afpas dit eget ordvalg og bland dig uden om mit, medmindre det en sjælden gang er helt i hegnet.

Evt. yderligere kommentarer bedes sendt i en privat besked. Personangreb hører ikke til i et åbent forum, som du ganske rigtigt pointerer, Per.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Per »

kreidlerhansen skrev:Læs mit indlæg igen, Per.

"Småbarnlig" refererer til den generelle reaktion på, at en mindre flok har opført sig åndssvagt. Kun den første paragraf er henvendt til dig. Jeg kender dig ikke, og jeg uddeler ikke skældsord og øgenavne på baggrund af så lidt.

Og lige som jeg ikke kender dig, kender du heller ikke mig. Havde jeg følt behov for at kalde dig noget som helst, havde du fået en privat besked.

Dette emne handler om dumme mennesker, ikke om dig, og jeg kunne aldrig i mit liv finde på at kommentere nedsættende om nogen som helst på baggrund af en enkelt, simpel kommentar.

Bed mig tydeliggøre, hvad jeg mener i stedet for øjeblikkeligt at ty til den nedladende tone, blot fordi enten du har mistolket konteksten eller jeg har formuleret mig uklart. Afpas dit eget ordvalg og bland dig uden om mit, medmindre det en sjælden gang er helt i hegnet.

Evt. yderligere kommentarer bedes sendt i en privat besked. Personangreb hører ikke til i et åbent forum, som du ganske rigtigt pointerer, Per.
Jeg accepterer din forklaring - men kommenterer offentligt, da jeg sjældent tager imod ordrer. Jeg antager, at vi vil samme vej, og at vi begge ønsker os foruden disse "dumme mennesker" - som du kalder dem. Jeg vil desuden lade det hænge i luften, om det er min opfattelse der er forkert, eller om du har udtrykt dig upræcist, men lige så vel som du anmoder mig om at betænke mine ord inden jeg reagerer, så skal du jo også betænke dine. Jeg kan fx ikke blande mig uden om dit ordvalg, hvis jeg føler mig latterliggjort eller angrebet - sorry :whew
Husk så på, at vi ikke hver især skriver disse indlæg for at hver vores ide skal været facit på en løsning, men kun små bidrag til en samlet fælles løsning. Jeg er sikker på, at vi to vil det samme :D
Mvh Per.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af kreidlerhansen »

Jeg pointerer netop, at vi vil det samme, og at jeg ikke har haft personangreb i sinde. Nåja, med undtagelse af, at folk som kun skaber ballade i mine øjne er dumme, lige så længe de bliver ved. "Onde" ville sikkert passe bedre i nogles øjne, men med visdom skal ondskab i så fald fordrives! ;)

Jeg uddeler ikke ordrer i videre omfang, end du selv gør, og det var en bevidst provokation med et glimt i øjet. Men kun fordi jeg er en drillepind!
Som sagt, jeg ved, hvad jeg mener - er man i tvivl, så spørg fremfor at tage det personligt. Jeg arbejder ikke nede på det plan, medmindre jeg kender folk OG de kender mig.

Mine kæmpe indlæg kan være svære at overskue, og enhver, som er i tvivl om min mening, skal være velkommen til at bede mig uddybe. I mellemtiden vil jeg så øve mig i at indsætte overskrifter fremfor at forlade mig på dobbelt linieskift.

Mehehe...! ;)

Tilbage på sporet!

Jeg synes stadig, at denne overvejelse om så stringent brugerkontrol på så tyndt et grundlag er en overreaktion. Selv om det sikkert vil gøre en forskel, vil det aldrig eliminere problemet helt. Læg dertil den øgede arbejdsbyrde og hvilke ulemper et lukket forum medfører.
Disse småhændelser har været frustrerende for nogle, men det er end ikke skyggen af scootergalleri, som trods alt er overrepræsenteret af møghvalpesegmentet. I værste fald må det minde os om at holde øjnene åbne, og svindlere på DBA o.a. portaler kan vi højst advare hinanden om.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... da jeg for et par år siden skrev at man skulle passe på hvad man skrev i frit forum, idet det var tilgængeligt for alle
og da
jeg skrev hvor mange vi skulle ende med at være ?
og da
jeg nævnte muligheden for brugerbetaling/indmeldelsesgebyr for at begrænse tilgangen til fs1.dk, faldt det ikke i god jord !!!
der var flere som nævnte at det ville ødelægge forums uskyldighed, og at forum skulle være bredt for alle... der var ligefrem nogle som sagde at de ikke ønskede at være brugere af forum hvis det skulle ende som jeg foreslog...
nu ved jeg godt tiden modner ting, men er det ikke det jeg nævnte dengang som i snakker om nu ???

jeg syntes at alt som disse dobbelt profiler har gjort til skade for andre skal fortælles her i tråden, eller endnu bedre slette hele tråden og glemme det...

hvis man ikke finder mit indlæg passende må det gerne slettes...

hilsen olieklud
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Falske profiler

Indlæg af Per »

kreidlerhansen skrev:Jeg pointerer netop, at vi vil det samme, og at jeg ikke har haft personangreb i sinde. Nåja, med undtagelse af, at folk som kun skaber ballade i mine øjne er dumme, lige så længe de bliver ved. "Onde" ville sikkert passe bedre i nogles øjne, men med visdom skal ondskab i så fald fordrives! ;)

Jeg uddeler ikke ordrer i videre omfang, end du selv gør, og det var en bevidst provokation med et glimt i øjet. Men kun fordi jeg er en drillepind!
Som sagt, jeg ved, hvad jeg mener - er man i tvivl, så spørg fremfor at tage det personligt. Jeg arbejder ikke nede på det plan, medmindre jeg kender folk OG de kender mig.

Mine kæmpe indlæg kan være svære at overskue, og enhver, som er i tvivl om min mening, skal være velkommen til at bede mig uddybe. I mellemtiden vil jeg så øve mig i at indsætte overskrifter fremfor at forlade mig på dobbelt linieskift.

Mehehe...! ;)

Tilbage på sporet!

Jeg synes stadig, at denne overvejelse om så stringent brugerkontrol på så tyndt et grundlag er en overreaktion. Selv om det sikkert vil gøre en forskel, vil det aldrig eliminere problemet helt. Læg dertil den øgede arbejdsbyrde og hvilke ulemper et lukket forum medfører.
Disse småhændelser har været frustrerende for nogle, men det er end ikke skyggen af scootergalleri, som trods alt er overrepræsenteret af møghvalpesegmentet. I værste fald må det minde os om at holde øjnene åbne, og svindlere på DBA o.a. portaler kan vi højst advare hinanden om.
Jeg er fuldstændig enig med dig i, at brugerbetaling eller indmeldelsesgebyr både er besværligt og irriterende, men min ide med at opgive et gyldigt telefonnummer kan måske bruges. Nummeret behøver jo ikke være tilgængelig for andre end webmaster....
Mvh Per.
Besvar

Tilbage til "Vigtig information"