at poste sine tråde de rigtige steder.

Her kommer opslag om ændringer og opdateringer. Du kan også foreslå ændringer og tilføjelser til forummet her.
ejn
Stor knallert
Indlæg: 174
Tilmeldt: lør 18. dec 2010 11:02
Kontakt:

Re: at poste sine tråde de rigtige steder.

Indlæg af ejn »

Dewil skrev:Da det ofte er nye brugere den kommer til det, er det muligvis fordi man selvfølgelig bliver grebet af det man nu lige har set/læst og da man er usikker på hvordan man selv starter en tråd, ja så "forurener" man altså eksempelvis en guide. Tror at det er usikkerhed der er problemet... mit ringe bud.
Hej

Er selv ny her. Jeg vil give Dewil fuldstændig ret. Har selv, tror jeg, kommet til at dumme mig, men jeg prøver da at lære, at få tingene puttet ind de rigtige steder.

Mvh

Esben
Knallert: Yamaha fs1 1977 ( sønnen bruger den nu hver dag)
Bil :Toyota Corolla
MC: Honda vfr750 f
Mc: MZ 150 ( under renovering, købt da den ellers ville blive skrottet)
Mc: Yamaha Dt 175
Brugeravatar
jbn
Stor knallert
Indlæg: 202
Tilmeldt: lør 4. sep 2010 13:12
Kontakt:

Re: at poste sine tråde de rigtige steder.

Indlæg af jbn »

hej jeg er selv ret ny herinde og kan sagtens følge det Claus ekrev ang. oprydning hvis man ikke er logget på f.eks hver 6.måned så er det farvel.Så er der da vist kun de mere seriøse tilbage osse uden at man træder nogen over tærerne, jeg kan kun tale for mig selv men jeg er på næsten hver dag ikke kun for at se efter dele men osse læse hvad der sker rundt omkring i landet, og det vil jeg da osse helst blive ved med. Håber at forum stadig kan køre fornuftigt videre, så vi alle kan have et fint sted hvor vi kan dele vores meninger og ha det lidt sjovt mvh en godt tilfreds bruger :(y)
79,er k1 match
75,er dx spec.
Besvar

Tilbage til "Vigtig information"