Oprydning i in-aktive brugere

Her kommer opslag om ændringer og opdateringer. Du kan også foreslå ændringer og tilføjelser til forummet her.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

Som en del af den store oprydning har jeg idag fjernet de brugere på forum som ikke har været online efter 1 januar 2010. Brugere der har skrevet minimum 5 indlæg har dog i denne omgang overlevet beskæringen.

Brugere uden angivelse af geografisk placering vil være de næste som bliver fjernet.

(region vil være tilstrækkeligt hvis man af en eller anden grund ikke vil fortælle hvad by man bor i)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af the eagle »

:bravo :bravo
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af nielsfup »

Sådan
Du har da leget ligt med forum idag :D :D
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

ligger på sofaen, syg... så havde jeg jo overskud af tid til oprydning
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Dewil »

God bedring og tak fordi du bærer "skraldet ud" :dust
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

vi er nu igen under 1000 medlemmer så der røg en hel del, over 230 vist
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af strynboen »

super job...jeg har forresten tænkt at flytte min never ending honda 400 og 550 historie..når den er færdig her om en måneds tid

så må den ligge et andet sted med link herover..men vil lige gøre den færdig før den flyttes...ved du hvordan det sådan rent praktisk kan gøres..kan man kopiere en tråd ud af forum..
det fylder jo en bondegaard..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

skal den ikke bare være under "Det fremmede" ?? jeg har intet problem med at den ligger der
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Kai »

Er det nok at have postnummer stående ?
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg syntes faktisk postnummer er genialt som første tekst i "geografi" så kan man jo skrive mere bagefter hvis man syntes.
Grunden til at postnummer er genialt er at det gør det muligt at indeksere brugere nemmere og mere overskueligt.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
michaelW
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre 4. feb 2011 22:33
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af michaelW »

Morten - Webmaster skrev:Jeg syntes faktisk postnummer er genialt som første tekst i "geografi" så kan man jo skrive mere bagefter hvis man syntes.
Grunden til at postnummer er genialt er at det gør det muligt at indeksere brugere nemmere og mere overskueligt.
hej

webmasterén kunne jo være et forgangs billede.... sydsjælland er jo et stort sted ;)

hilsen michael
Yamaha dx 1979
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

michaelW skrev:
Morten - Webmaster skrev:Jeg syntes faktisk postnummer er genialt som første tekst i "geografi" så kan man jo skrive mere bagefter hvis man syntes.
Grunden til at postnummer er genialt er at det gør det muligt at indeksere brugere nemmere og mere overskueligt.
hej

webmasterén kunne jo være et forgangs billede.... sydsjælland er jo et stort sted ;)

hilsen michael
Jeps, jeg udfylder bedre :oops:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
M.Ruseng
Fuldblods knallert
Indlæg: 332
Tilmeldt: lør 5. dec 2009 19:29
Kontakt:

Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af M.Ruseng »

Synes det er godt du har ryddet op i det for så er det kun os som går op i det og intraserre sig for det der er tilbage istedet for at der er så mange der kun lige melder sig til/ind der endelig ikke gider vores fælleskab og ikke logger ind en eneste gang efter tilmending
-Mathias Ruseng / 28553420

79´ DX Match under opbygning--77´ K1 Match under opbygning
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af olebole »

:(y) Det er fint nok !! og så kommer geografien også lidt på plads. Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Morten - Webmaster »

Test
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af Michael »

strynboen skrev:super job...jeg har forresten tænkt at flytte min never ending honda 400 og 550 historie..når den er færdig her om en måneds tid

så må den ligge et andet sted med link herover..men vil lige gøre den færdig før den flyttes...ved du hvordan det sådan rent praktisk kan gøres..kan man kopiere en tråd ud af forum..
det fylder jo en bondegaard..
Hej Strynbo.
Dine historier er noget af det der giver siden lidt kryderi ud over det normale. Jeg vil håbe de bliver. :(y)
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Oprydning i in-aktive brugere

Indlæg af strynboen »

ja jeg tænkte om man kunne linke til et andet forum..så man stadig kan følge hondaerne..med det ikke fylder herinde..jeg nyder også de andre mc tråde..en skal cracy catman er gået lidt i stå..med sin 350 twin historie..men der er jo andet end forum i verden...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Vigtig information"