Foåret er på vej ved kysten

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
YAM FS1

Foåret er på vej ved kysten

Indlæg af YAM FS1 »

Så er der begyndt at komme gang i havørrede fiskeri,solen skinner og varmer så småt vandet langsomt op,selve fiskeriet på kysten kræver ikke det helt store udstyr,og kræver ikke at man er specalist og det er ikke en nødvendighed at inverster de først ture med et udstyr i 15000 klassen,men man kan sagens komme i gang med et billigere udstyr,fiske grejet der bruges er enten med spinnerstang eller med fluestang,fiskeriet kan forgå ved alle kyststrækninger,og kræver bare et fiskekort som fås på bla posthuset,har man iikke fanget en havørrede,de små grøndlænder endnu,så kan jeg varmt anbefale en fight med dem :D
http://podfreaks.com/view/naturtid" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedhæftede filer
127.JPG
127.JPG (126.43 KiB) Vist 2471 gange
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: Foåret er på vej ved kysten

Indlæg af olebole »

Det er dejligt når foråret er ved at bide sig fast :D Det er lidt svært at se din fangst :wink: Tag altid billeder med solen i ryggen ! Lærte jeg en gang i foto-lære :lol: Mine 2 drenge og jeg , glæder os også til at komme ud og fiske i vores lille jolle på Strynø ! Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Foåret er på vej ved kysten

Indlæg af Jensmc »

Ja Ole, du har altid været ude med snøren. Specielt i dine yngre dage.
Hvis forummet bare vidste det, jeg ved så...... :hihi
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: Foåret er på vej ved kysten

Indlæg af olebole »

Ja ! Det er altid godt og få en god sild på krogen :teeth2 Hmm.. :what2 Hvordan var det nu man gjore Jens ??? :thunge Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"