Nope, der kan man lige netop have et sæt handsker
Min er uden batt., men på de Vespa'er der har batt er det "normalt" monteret i modsat side af motoren i fælgen på reservehjulet - Jeg synes også selv den er vildt fed, tak for de fine ord
//Jeppex
Yamaha FS1 K1, 1978 - Under renovering
VeloSolex, 1972 - Kører, men vil gerne have en ny karb. til den
Vespa Sprint 150, 1967 - Kører
Havetrauter Murray, ca 1995 - Kører
Suzuki GSF 1200N Bandit, 2006 - Suser!
nååå ja..det var en NSU som havde 2 store batterier monteret der i skjoldet...de tyskere har altid..været lidt mærkelige med batterier...enten er de for store ..eller meget for små..både generator og batteri...bmw har aldrig strøm nok
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....
sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jeg tog fejl med 3 og 4 gear.. Er din en 4 gears ?
4gear kommer åbenbart først i starten af tresserne fik jeg at vide idag. Har dog læst om 4 gears fra 50'erne ??
Jeg har kig på en 1959 gran luxe, den er kun 3 gears men med sorte oprindelige emaljeskilte. Skulle gerne være en 150cc. Min nuværende er kun med 8" hjul og kun 125cc.
Ser ellers godt ud dit arbejde
Morten - Webmaster.
Køreklare maskiner: Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret, Projekter på lager: Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Hej, jeg er næsten færdig med spartle/svejse arbejdet. Men det har stået stille de sidste 4-6 mdr. Jeg kom til at købe traktor, båd og skal til at ligge nyt tag på huset, så både tiden og pengene står ikke på Vespa pt, desværre. Men jeg håber på der sker lidt igen til efteråret.
Min er med 4 gear. Man kan jo kompensere for de 125ccm
Toke skrev:Min er med 4 gear. Man kan jo kompensere for de 125ccm
Korrekt, jeg syntes bare ikke rigtig jeg magter og gå i gang med at tune... vil egentligt heller have noget der er standard.
Forståeligt. Min bliver også som fra fabrikken. Måske en anden udstødning senere. Men nu skal den først og fremmest laves helt færdig. Så må sjov og gejl komme hen ad vejen...