helicoil hvor og hvilken?

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: helicoil hvor og hvilken?

Indlæg af subwoof »

8,5 mm kan jeg klare :D kan man gøre det mens motoren sidder på?

må lig se på det i en weekend om laang tid :D kæresten og arbejdet har beslaglagt en del tid lig pt.
og det fungerer jo fint nu, men ser IKKE godt ud men gennemgårende bolte og møtrikker :roll:
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: helicoil hvor og hvilken?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

subwoof skrev:8,5 mm kan jeg klare :D kan man gøre det mens motoren sidder på?

må lig se på det i en weekend om laang tid :D kæresten og arbejdet har beslaglagt en del tid lig pt.
og det fungerer jo fint nu, men ser IKKE godt ud men gennemgårende bolte og møtrikker :roll:

ja kan godt lade sig gøre mens motoren sidder på på de fleste af dem,,, bare du sørger for at der ikke kommer spåner ind i selve motoren så husk at dække af hvor der bliver åbnet der ind for at lave gevinder ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: helicoil hvor og hvilken?

Indlæg af subwoof »

det ik så galt når det "bare" i første omgang er det ved koblingsdækslet, derefter dem ved karburator dækslet, dem til blokhalvdelene er hetl ok
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Thomas A
Stor knallert
Indlæg: 221
Tilmeldt: man 9. jun 2008 18:05
Kontakt:

Re: helicoil hvor og hvilken?

Indlæg af Thomas A »

Hey jeg købte et sæt på ebay. for 850kr også lage den hjemme i postkassen der fra 5-12mm og de er i rustfri. firmaet hedder bearcoils. tysk
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: helicoil hvor og hvilken?

Indlæg af subwoof »

Thomas A skrev:Hey jeg købte et sæt på ebay. for 850kr også lage den hjemme i postkassen der fra 5-12mm og de er i rustfri. firmaet hedder bearcoils. tysk
det må jeg lige se om jeg kan finde :D
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"