yamaha 4 gear gearkasse

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Moortenl
Junior knallert
Indlæg: 53
Tilmeldt: tirs 26. maj 2009 09:33
Kontakt:

yamaha 4 gear gearkasse

Indlæg af Moortenl »

hej jeg kom kørende med lidt fart i tredje gear her den anden dag og jeg har også en crosser med andre gear så jeg kom til at ned i anden og så gik den op i omdr. min jeg koblede hurtig ud. kan der ske noget ved dette?
Brugeravatar
bonde søren
Fuldblods knallert
Indlæg: 399
Tilmeldt: tors 12. feb 2009 17:20
Kontakt:

Re: yamaha 4 gear gearkasse

Indlæg af bonde søren »

forstå mig ret så kom du kørende med høje omdr. i 3 gear og så huggede du den i anden uden at bruge kobling. men så skyndte du dig at koble ud. det har ingen gear kasse selvfølgelig ikke godt af men hvis den ikke takker over eller andre problemer kan du køre videre uden nogen bekymring. men den har ikk godt af det i længden
fuskeren
Moortenl
Junior knallert
Indlæg: 53
Tilmeldt: tirs 26. maj 2009 09:33
Kontakt:

Re: yamaha 4 gear gearkasse

Indlæg af Moortenl »

selvfølgelig brugte jeg kobling og kom heller ikke med de højeste omdr. den over hoved kunne tage:)
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: yamaha 4 gear gearkasse

Indlæg af Morten - Webmaster »

Moortenl skrev:selvfølgelig brugte jeg kobling og kom heller ikke med de højeste omdr. den over hoved kunne tage:)
Det er da ikke en selvfølge at du brugte kobling når man læser din tekst...

Anyway, hvis alt stadig fungerer normalt og den ikke har fået mislyde fra gearkassen af f.eks en knækket tand, så er der nok ingen problemer... du er ikke den første der har prøvet det... :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: yamaha 4 gear gearkasse

Indlæg af subwoof »

den har jeg også lavet den der :D men sker der ingenting ved hvis det hele stadig kører uden mislyde
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"