knallert starter kun når jeg holder hånd for karbu

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Tuddi
Stor knallert
Indlæg: 108
Tilmeldt: fre 13. mar 2009 12:56
Kontakt:

knallert starter kun når jeg holder hånd for karbu

Indlæg af Tuddi »

Hey ..
Er ved at samle min knallert igen, men den kan kun starte når jeg holder min hånd for karbu, nogen der ved hva der ka være galt?
asger fs1
Junior knallert
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 8. apr 2009 20:51
Kontakt:

Re: knallert starter kun når jeg holder hånd for karbu

Indlæg af asger fs1 »

det kan være den for for meget luft eller for lidt bensin hvis der ikke sider en 110 dysse men den er støre skal den være mindre og sider der en mindre en 110 skal der en støre i hvis der er tun på er jeg ikke sikker men den for inden forlidt bensin eller for meget lyft
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: knallert starter kun når jeg holder hånd for karbu

Indlæg af nielsfup »

Hej
Jeg tror det er en utæthed ved indsugnings pladen.
Ellers noget med chokeren der er stoppet. men prøv lige at se om den er helt tæt ved pladen
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: knallert starter kun når jeg holder hånd for karbu

Indlæg af tøffe »

nielsfup skrev:Hej
Jeg tror det er en utæthed ved indsugnings pladen.
Ellers noget med chokeren der er stoppet. men prøv lige at se om den er helt tæt ved pladen
hejsa jeg havde samme problem det var blokken der var u tæt i miten og en defækt mebran du finder ud af det ved at tage en slange der kan gå ud over din plump plade og så sætter du en hånd for din u stødning kanal ved cylendern og så den slutter tæt og så puster du islangen til der er tryk på og sætter tungen for slangen og så skal den holde et rimlig tryk og ikke fise luft ud nogle steder og det gjor min ikke den var u tæt og oåføret sig lige så og din mebran skal hvis du puster i den lyde som en syg and og hoder du den op i lyset skal den vær lys tæt eller prøv at suge i den den skal vær tæ ellers har du baladen med den ikke vile starte mvh michael
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"