speedometer

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
jacobdahl
Helt ny i flokken
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors 30. jul 2009 16:40
Kontakt:

speedometer

Indlæg af jacobdahl »

Er der nogle der ved om man kan skille et chrom yamaha speedometer ad for at nulstille det, eller er der kun den kedelige med en boremaskine og en masse timer ? Og bliver det fuldstændig slidt op i indmaden hvis man gør det ?
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: speedometer

Indlæg af strynboen »

hvorfor vil du nul stille det,,er det en ny knallert du skal montere det på,,nok ikke
jeg ville bare skrive km tallet op,,det er jo sjovt at vide hvor langt man har kørt,,men at nulstille er lidt snyd,,selv om man aligevel ikke regner med det tal..
der er spedometer værksteder,,som nok kan sætte en ny ring ,om glasset,,hvis det er standart mål
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: speedometer

Indlæg af olebole »

Ja det ville være synd at voltage det med en boremaskine eller noget andet.
Tænk hvis du ødelage det :?
Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: speedometer

Indlæg af tøffe »

ja du må da ikke ødlække det jeg har selv sat en strimmel på stelet på mod sat side en stel nr med en af de maskiner der laver tal og bokstaver med og så kommer der en strimmel ud og den klister på bag siden men for det skal holde ja så bru areldit så bliver det sedden og så klar lak over så holder det længe mvh tøffe
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"