Hej allesammen..
Har lige haft hele min motor adskilt og nu gider den selvfølgelig ikke at starte.. Problemet med at den ikke gad at starte havde jeg allerede inden jeg skilte den ad.. Der er gnist på tændrøret og der kommer også en masse benzin ind, da tændrøret er meget våd (nok for våd). Da jeg havde fået sat det hele sammen og jokkede på kickstarteren startede den men nu kan jeg ikke få den til at starte igen. Har haft karburatoren af, og blæst alt igennem.. Men virker dog stadigvæk ikke, der er en 135 dyse på måske er det problemet så køber en 110'er dyse nu.. Men har kunnet køre på den før hvor der aldrig var noget i vejen, startede altid perfekt dog satte stemplet sig et par gange.
Det ville være fedt hvis i kan hjælpe:)
MVH
Lars-Peder
Startproblemer
-
- Helt ny i flokken
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: fre 16. apr 2010 16:09
- Kontakt:
- Poul-Erik A.
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2146
- Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
- Kontakt:
Re: Startproblemer
Hej Lars-Peder.
Har du prøvet med "Start/køreproblemer..." guiden ? Er det evt. et defekt NGK tændrør, for det kan faktisk gnistre - uden at være OK
Har du prøvet med "Start/køreproblemer..." guiden ? Er det evt. et defekt NGK tændrør, for det kan faktisk gnistre - uden at være OK
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)
VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)
Honda Civic 1,5 1991
Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)
BFC Stafette 1954 (under restaurering)
BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
-
- Helt ny i flokken
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: fre 16. apr 2010 16:09
- Kontakt:
Re: Startproblemer
Ja havde jeg prøvet men har fundet problemet da jeg ville skifte platinerne, var der et hul i isoleringen i kablet fra kondensator til platinerne. Da det var lavet kørte den igen