Kan ikke stille kabu 16mm

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Kan ikke stille kabu 16mm

Indlæg af strynboen »

problemet er at alle kaburatore kan bruges..u an,set fabrikat..det kræver bare meget erfaring at få de kina til at virke,der er problemer med flydere som hænger.,,mærkelige dyser,,som ikke er hvad der står på dem..osv,,,man skal næsten altid købe ekstra dyser og prøve sig frem..især hvis der fuskes med u orginale dele..det er der den døde hund ligger begravet...prøve og prøve...og prøve igen... :whew
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Kan ikke stille kabu 16mm

Indlæg af Frandsen »

Morten - Webmaster skrev:
claus olieklud skrev:hej... nu vil jeg lige sige noget... ligegyldigt om det er en mikuni eller en mokini virker de ens !!! jeg vil påstå at en mokini er lige så god som en mikuni når først man har fået styr på den... jeg er helt enig i at i originalitetens tegn er mikuni det eneste rigtige, men i forbindelse med tuning kan en mokini være lige så god... jeg har gode erfaringer med både mikuni og mokini - de er nøjagtig ens i virkemåde - dvs 3 systemer der overlapper hindanden... nu får jeg nok høvl for det skrevne, men jeg kan ta`det - vi behøver ikke at være enige om alt... ps. blandingsforhold betyder benzin/luft !!! hilsen olieklud...
Du har ret Claus, den KAN sikkert komme til at virke, men det er ikke en opgave der er værd at starte med for en nybegynder som vores ven fra bogø. Han skal have noget der bare virker fra starten.
Jeg sværger nu også mest til orginale Mikuni men pas på !
da jeg i sin tid skulle ha en sådan en på havde jeg 4 stk liggende, jeg valgte den af dem der så pænest ud ja det så faktisk ikke ud til den havde været brugt
og den har også kørt perfekt. Da jeg for nogle uger siden skulle skifte dysse opdagede jeg at der sad uorginal spjæld, nål og dysserør i den, jeg skildte de andre 3 ad
og fandt orginal stumper nok til at samle ihvertfald 2. i en af de andre sad der bla 2 gears svømmer og nåleventil, så fordi man har en orginal Mikuni liggende er det jo ikke
ens betydende med at der ikke har været en eller anden båtnakke igang.
Mvh
Frandsen
Thomaslje
Junior knallert
Indlæg: 13
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 16:34
Kontakt:

Re: Kan ikke stille kabu 16mm

Indlæg af Thomaslje »

Hej jeg vil lige høre har bundkaret en stor betydning for om den køre ordenligt mener om man køre med det dybe bundkar eller det mere flade bundkar
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"