Topscorer over alle "KIm BS"

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Tottenham »

Prøv at kikke Kim BS :297 svar og over 4700 visninger H---- K ---- det er flot
Ikke engang vores kære Webm. kan være med :crying
Mv laursem :(y)
Ps Tallene er ca. da de ændres pr time :dust
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Morten - Webmaster »

:hihi

Fantastisk iagtagelse :teeth2
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
jesmo71
Junior knallert
Indlæg: 86
Tilmeldt: ons 22. sep 2010 09:39
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af jesmo71 »

Morten - Webmaster skrev::hihi

Fantastisk iagtagelse :teeth2
Hej Morten
Jeg ved heller ikke, men det er en lang sjov streng hvor det ikke bare er som mange andre, dvs en total demontage og rep af alle dele på en gang men et kørende projekt som omhandler alverdens ting igennem den tid det har kørt.

jeg blev nysgerrig så nu er den vokset igen.
Mvh
Jesmo71

Yamaha YB100 deluxe (Adskilt m. match)
yamaha DX 78 (Sønnens der er renoveret)[/i]
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Kim B S »

laursem skrev:Prøv at kikke Kim BS :297 svar og over 4700 visninger H---- K ---- det er flot
Ikke engang vores kære Webm. kan være med :crying
Mv laursem :(y)
Ps Tallene er ca. da de ændres pr time :dust
:D :BALLOONS :flag
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Morten - Webmaster »

jesmo71 skrev:
Morten - Webmaster skrev::hihi

Fantastisk iagtagelse :teeth2
Hej Morten
Jeg ved heller ikke, men det er en lang sjov streng hvor det ikke bare er som mange andre, dvs en total demontage og rep af alle dele på en gang men et kørende projekt som omhandler alverdens ting igennem den tid det har kørt.

jeg blev nysgerrig så nu er den vokset igen.
Du har helt ret ! Jeg har stor respekt for dette projekt... det bliver bedre og bedre hen ad vejen, og i mellemtiden bliver knallerten brugt og nydt som den er beregnet til !

Jeg syntes det er fedt når vores maskiner tåler at blive brugt ! mine bliver også behandlet som brugsgenstande (som man trods alt behandler pænt og har respekt for)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af strynboen »

ja procjekter uden tids horisont,,der løbene udvikler sig..og bliver brugt..det er bare hele ideen ved ikke at skulde købe alle delene på en gang..ved godt at slut prisen bliver den samme,,men det er rart at trække det over nogle år,,,og vi er altid spændt til træf hvad han nu har fået lavet...og mangler der en lille detalje reparere vi den lige til træf,,når de experter som kender de forskelige ting er der,,,jeg selv har lige fået ordnet et rigtigt luftfilter hus..3 år efter min blev køreklar
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Henrik Fs1 »

Morten - Webmaster skrev:
jesmo71 skrev:
Morten - Webmaster skrev::hihi

Fantastisk iagtagelse :teeth2
Hej Morten
Jeg ved heller ikke, men det er en lang sjov streng hvor det ikke bare er som mange andre, dvs en total demontage og rep af alle dele på en gang men et kørende projekt som omhandler alverdens ting igennem den tid det har kørt.

jeg blev nysgerrig så nu er den vokset igen.
Du har helt ret ! Jeg har stor respekt for dette projekt... det bliver bedre og bedre hen ad vejen, og i mellemtiden bliver knallerten brugt og nydt som den er beregnet til !

Jeg syntes det er fedt når vores maskiner tåler at blive brugt ! mine bliver også behandlet som brugsgenstande (som man trods alt behandler pænt og har respekt for)
Der er ikke noget jeg kan blive mere nedtrykt over, en af se en ny renoveret knallert, der står og bliver støvet på et kontor el. lign... Istedet for at blive brugt til hvad de er lavet til.. :whew
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Kim B S »

Hej alle.
Det glæder mig at min måde at gøre tingene på er så velset, selv om det jo tager ret lang tid, før jeg bliver færdig med den. :lol: Grunden til at jeg gør som jeg gør, er at jeg helst ikke vil skille den helt ad, før jeg har fået lavet endnu en FS1, så jeg hele tiden har mindst en FS1 der kan køres på. nummer 2 FS1 bliver nok 73 projektet, da det er det projekt jeg har flest dele til. det har trukket meget ud, på grund af mange andre ting som skulle gøres. Der ud over er der også ret meget at lave på salt-fabrikken i øjeblikket, og hvis vinteren snart sætter ind, som de truer med, så får vi for alvor travlt. :roll:
Hilsen Kim. :D :BALLOONS
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Morten - Webmaster »

Henrik Fs1 skrev:Der er ikke noget jeg kan blive mere nedtrykt over, en af se en ny renoveret knallert, der står og bliver støvet på et kontor el. lign... Istedet for at blive brugt til hvad de er lavet til.. :whew
Jeg vil så sige at jeg også respekterer dem som laver en fuldstændig pinligt ren genopbygning som bare skal stå og se flot ud og blive ved at være "ny" Der er bare ikke nogen charme (for mig) i at opbygge en flot maskine kun ud af nye originale dele... bevares, den bliver super flot, men for mig vil den ikke betyde ret meget da jeg ikke har lagt noget arbejde / håndværk i den. Jeg syntes det sjove ved at samle på Yamaha'er er at genopbygge og restaurere de gode gamle dele med mine egne hænder.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af Kim B S »

Morten - Webmaster skrev:
Henrik Fs1 skrev:Der er ikke noget jeg kan blive mere nedtrykt over, en af se en ny renoveret knallert, der står og bliver støvet på et kontor el. lign... Istedet for at blive brugt til hvad de er lavet til.. :whew
Jeg vil så sige at jeg også respekterer dem som laver en fuldstændig pinligt ren genopbygning som bare skal stå og se flot ud og blive ved at være "ny" Der er bare ikke nogen charme (for mig) i at opbygge en flot maskine kun ud af nye originale dele... bevares, den bliver super flot, men for mig vil den ikke betyde ret meget da jeg ikke har lagt noget arbejde / håndværk i den. Jeg syntes det sjove ved at samle på Yamaha'er er at genopbygge og restaurere de gode gamle dele med mine egne hænder.
Hej alle.
Sådan er folk så forskellige. Og det har jeg også fuld forståelse for. :wink: Jeg synes da også at det er hyggeligt, at gå og skrue i værkstedet, selvfølgelig med lidt godt musik. :wink: Men det aller vigtigste for mig er at komme ud og køre på landevejen, sammen med andre kanallerister. Og hellere køre alene, end slet ikke at køre. :hihi Derfor kan jeg ikke have en knallert som ikke bliver brugt. :wink: Derfor bliver min FS1 også tit brugt til indkøbsture, enten til Hadsund eller Mariager. Så har jeg en anledning til at komme ud at køre, og det er jo også noget billigere end at tage bilen. :hihi Men hvis det regner, tager jeg nok alligevel bilen. :P
Hilsen Kim.
Senest rettet af Kim B S fre 5. nov 2010 19:02, rettet i alt 1 gang.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Topscorer over alle "KIm BS"

Indlæg af tøffe »

mit næste posjekt 74er er også en brugs gen stand som skal køre de månder om året den kan fordi den så løben kan renovers jeg har en motoer der renoveret nu og stil der er renoveret så er grunden lagt resten bliver løbne renoveret også fordi penge er sku ikke så mange af for tiden da huset koster mange penge at renover på og så er mit træ salg stået stille for tiden da jeg har pakket og flyttet og tager tid at få alt op at køre i gen både hus bil og skov posjegt så min må bare ud at køre og så rep hend af vejen som kim også gøre det er sjover og mere lyst til at rep på noget der køre her og nu og så bykke på en mer i det stille mev tøffe
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"