Hjælp! Alt for hidsig!

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Zeiler93
Helt ny i flokken
Indlæg: 6
Tilmeldt: man 3. maj 2010 18:36
Kontakt:

Hjælp! Alt for hidsig!

Indlæg af Zeiler93 »

Min yamaha fs1 er alt for hidsig i tomgang! Har prøvet at skrue på både luftskrue og tomgangsskrue! Jeg har en 8'er som tændrør og når jeg skifter til en 7'er så vil den slet ikke tage fat når jeg gasser op, hvis bare man kunne få et 7,5'er (:

Men altså, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu! Hvad skal jeg tjekke ?
Dirtyold
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: man 1. mar 2010 15:57
Kontakt:

Re: Hjælp! Alt for hidsig!

Indlæg af Dirtyold »

Zeiler93 skrev:Min yamaha fs1 er alt for hidsig i tomgang! Har prøvet at skrue på både luftskrue og tomgangsskrue! Jeg har en 8'er som tændrør og når jeg skifter til en 7'er så vil den slet ikke tage fat når jeg gasser op, hvis bare man kunne få et 7,5'er (:

Men altså, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu! Hvad skal jeg tjekke ?
Hej Zeiler93 du skal lige huske at få skrevet i din profil, hvor du geografisk kommer fra i landet

Mvh. Per
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Hjælp! Alt for hidsig!

Indlæg af Kai »

Hvad mener du med den er alt for hidsig i tomgang ??

Går den for mange omdrejninger i tomgang eller hvad ?
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hjælp! Alt for hidsig!

Indlæg af claus olieklud »

hej... det med at den ikke kan gå i tomgang eller tage gassen har intet at gøre med tændrørets glødetal... der er noget andet i vejen - måske nogle utæthedder hist og pist, typisk ved indsugning... din kaburator kan også være sur... prøv at læse lidt forskelligt her på forum, stort set alle problemer af den slags har været endevendt til hudløshed... hilsen claus olieklud...
Zeiler93
Helt ny i flokken
Indlæg: 6
Tilmeldt: man 3. maj 2010 18:36
Kontakt:

Re: Hjælp! Alt for hidsig!

Indlæg af Zeiler93 »

Problemet er løst (:

Det var enlig bare en fin justering af nålen, gashåndtaget og tomgangsskruen.

Tak for svarene!
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"