sætter ud,

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Luskibuski
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 13:00
Kontakt:

sætter ud,

Indlæg af Luskibuski »

hej,
min yamse vil ikke rigtigt, den starter sådan nogenlunde lige nu, men så når jeg køre en tur på den går den ud efter 400-500mter og det kommer man jo ikke særlig langt ved. jeg har tjekket kabu, cylinder indsugning og benzinhane.

jeg kørte her den anden dag en tur rundt om de nærmeste blokke og så den samme tur idag. og den satte ud næsten samme sted. kan det være den ikke for benzin eller bundkartet ikke bliver fyldt op igen, den køre helt fint men så pludseligt begynder den at tabe trakkræft og stopper til sidst.

- den har lige fået ny kondensator og membran altså efter det er begyndt og drille

nogle guldkorn?

Mvh Lars
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: sætter ud,

Indlæg af Kai »

Prøv et andet tankdæksel, eller se om der kan løbe 0.5L ud af hanen uden der dannes vacuum i tanken.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Luskibuski
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 13:00
Kontakt:

Re: sætter ud,

Indlæg af Luskibuski »

det hjalp ikke.

jeg har fundet ud af at der er tænding.
men hvad er det der gør at den sætter ud? og hvilken del skal skiftes?

- når den har været igang og gået ud, så vil den ingenting før den har stået i stykke tid og "ladt" op eller hvad man nu kan sige.
og det er som om når den har gået ud at gnisten er meget lille og når den så har stået er den stor og fin?
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: sætter ud,

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

det er enten din konsensator eller tændrør som er dårlig,,, hvis den altså får benzin nok til karburatoren ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Luskibuski
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 13:00
Kontakt:

Re: sætter ud,

Indlæg af Luskibuski »

den har ellers lige fået ny kondensator, og har prøvet med flere tændrør, alle ngk?
det er som om det er når den bliver varm den ikke vil mere?
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: sætter ud,

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

NGK så prøv med et andet fabrikat ngk har det med at svigte når de bliver lune,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Luskibuski
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: søn 20. jun 2010 13:00
Kontakt:

Re: sætter ud,

Indlæg af Luskibuski »

det var da mærkeligt at det begynder at komme nu, for har ikke haft så store problemer med NGK før?
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"