Knallert problem eller ikke?

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Muuhu
Junior knallert
Indlæg: 26
Tilmeldt: man 27. apr 2009 21:03
Kontakt:

Knallert problem eller ikke?

Indlæg af Muuhu »

Min knallert har et eller andet form for hak.
Kig på billede herunder

Billede
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: Knallert problem eller ikke?

Indlæg af roberthandvask »

kører du tunet? hvordan køre den?

det ligner en der har prøvet og få lavet, sådan at der kommer mere benzin ind i krumtaphuset
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Muuhu
Junior knallert
Indlæg: 26
Tilmeldt: man 27. apr 2009 21:03
Kontakt:

Re: Knallert problem eller ikke?

Indlæg af Muuhu »

Den var tunet dengang jeg købte den, men jeg lavede alt standard, og så så jeg det her.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Knallert problem eller ikke?

Indlæg af Dewil »

Det er såmænd bare en "fessor" der har sat en stor skruetrækker i udfræsningen i krumtappen, sandsynligvis for at kunne spænde/løsne møtrik for enten svinghjul eller primærhjul. Det ser ikke pænt ud og krumtappen er jo så ikke 100% i balance mere, men det er nok petitesser.. Hvis det kører gad jeg ikke gøre noget ved det..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Knallert problem eller ikke?

Indlæg af strynboen »

jeg har længe overvejet noget af det samme..men lidt pænere udført...har altid ment at motorene ikke blev rigtig tilpasset dengang de gik fra drejeventil til melbran..pga at krumtappen blokere for flowet..kørte den godt tunet???
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"