Siden er langsom ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Siden er langsom ?

Indlæg af Kai »

Er jeg den eneste der synes siden er UFATTELIG langsom nogen gange ( faktisk det meste af tiden) ? ?

Skrev et reply til en tråd for lidt siden, først tænker den meget længe over tingene, så finder den endelig siden frem og grifle grifle, når der så til sidst er trykket på "Submit", så kommer der efter lang pause "siden kan ikke vises" :roll:
Nå, at prøve igen og skrive et reply en gang til, endelig lykkes det da.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Siden er langsom ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg har lagt mærke til lidt database problemer hos webhotellet, men normalt syntes jeg den kører ok. Jeg hører MEGET gerne hvis andre oplever problemer !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Siden er langsom ?

Indlæg af Kim B S »

Hej Morten B og Kai.
Jeg har flere gange prøvet at skrive et langt indlæg, brugte nok 15-20 minutter på det, hvor efter det hele forsvandt, på samme måde som Kai´s. Shit! forfra igen. :? Jeg trogde at der nok var koks med min computer. Jeg har efterhånden lært at kopiere, inden jeg trykker UDFØR, når jeg skriver et langt indlæg. :wink:
Af skade bliver man klog. :lol:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Siden er langsom ?

Indlæg af Henrik N »

Hej Morten¨

igår synes jeg siden var tung når man skifter mellem siderne. ellers intet at bemærke.
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Siden er langsom ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg har nu undersøgt sagen lidt, noget kunne tyde på at webhotellets SQL-server sveder lidt rigeligt.

De har tidligere udsendt følgene info til deres kunder:

Vi har i den seneste tid haft problemer med spammede phpBB-fora og dette gør, at belastningen på MySQL-serveren drastisk øges. Dette får MySQL til, at kører langsomt for alle vore kunder. Vi er derfor nødsaget til, at suspendere de kunder der har phpBB-fora, som udsættes for spam.

Vores forum skulle dog være rimeligt beskyttet, og vi er da heller ikke plaget af fake brugere & botter.

Jeg vil gerne opfordre jeg alle til at teste & notere om der er forskel på forskellige tidspunkter af døgnet, og melde ud her i tråden.

På forhånd tak.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: Siden er langsom ?

Indlæg af Lasse1969 »

Hej

Jeg synes alt ialt at siden kører ok, har kun prøvet en gang at der smuttede et indlæg, det var mandag 1 sep. ca. kl 10:00.
mvh. Lars
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Siden er langsom ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Generelt syntes jeg også det kører ok, men der ER tidspunkter hvor det er skidt, men det kan jeg desværre ikke rigtig gøre noget ved :roll:

Efter hvad jeg har læst mig frem til rundt omkring på nettet er det et generelt billede der tegner sig hos alle webhoteller.

Generelt tror jeg faktisk vores webhotel er blandt de bedste og mest servicemindede.... der er MEGET hjælpsomme hvis man har problemer.

Engang rettede de faktisk en config fejl i forummet for mig selvom det på ingen måde var deres problem, men bare mig der ikke var særlig lærd i systemet endnu :lol: Han sagde "når nu jeg lige vidste hvad problemet var, så kunne jeg jo ligeså godt fikse det for dig" :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"